خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

۴۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱خرداد



باز هم تیم ملی والیبال ایران گل کاشت و با تحمیل شکست سه بر صفر به تیم ملی آمریکا،شایستگی بچه های ایران رو ثابت کرد...(البته قابل توجه تیم ملی فوتبال ایران که با صرف چند ده میلیارد تومان و مربی فرنگی و بازیکنان پورشه سوار با تیم ملی ترکمنستان هم مساوی می کنند)

خوانسار نامه این پیروزی غرور آفرین را به همه ایرانیان تبریک عرض می نماید.

سیدشهاب میرشفیعی
۳۱خرداد


  


یک چند وقتی بود که بواسطه مشغله های شخصی فرصت بیان دیدگاه های سیاسی علی الخصوص در رابطه با دولت فخیمه روسیه رو نداشتم ولی امروز قصد دارم یه چند خطی در رابطه با این کشور نه چندان دوست شمالی خودمون بنویسم البته امیدوارم به بعضی از دوستان برنخوره...!

سیدشهاب میرشفیعی
۳۰خرداد

این حقیر ارادت خاصی به حافظ شیرازی(علیه الرحمه)دارم،البته این علاقه و ارادت بخاطر غزلیات عاشقانه ایشان نیست بلکه بخاطر صراحت لهجه و بیان نقادانه وی می باشد و در این بین تیغ تیز انتقادات ایشان بیش از هر کس متوجه متظاهران و ریاکاران فخر فروش و به بیانی زاهدان آزمند و صوفیان نیرنگ ساز و واعظان سیاست باز بود...زاهدان و صوفیان و واعظانی که با ریا کاری و ظاهر سازی عوام الناس را فریب داده و ضمن تکفیر مخالفین خود زمینه را برای چپاول اموال مردم بوسیله حکام ظالم فراهم می آوردند.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۹خرداد


خوانسارنامه پیروزی تیم غرور آفرین والیبال ایران بر تیم ملی والیبال آمریکا را به همه هموطنان گرامی تبریک می گوید...


سیدشهاب میرشفیعی
۲۹خرداد


خوانسار نیوز در مطلب جالبی به قلم آقای خسرو دهاقین تحت عنوان«جشن با سوادی،از شعار تا عمل» به موضوع تاسف بار آمارهای غیر واقعی افراد باسواد و مبحث ریشه کنی بی سوادی در شهرستان خوانسار پرداخته و با طرح این مطلب که بسیاری از دارندگان مدرک باسوادی علی الخصوص در روستاهای خوانسار در واقع بی سوادهای مطلق مدرک دار هستند به بیان مشکلات این افراد جهت شرکت دوباره در طرح های سواد آموزی پرداخت.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۹خرداد

از دیروز (پنجشنبه مورخ 29 خرداد 1394) که نشانی وبلاگ خوانسار نامه از http://shahabmirshafiee.blog.ir  به http://khansarnameh.blog.ir تغییر کرده کلی از آمار بازدید کننده های وبلاگ کم شده و تقریبأ رتبه خوانسارنامه در موتورهای جستجو نابود شده و تمامی لینک ها به مطالب سابق این وبلاگ شکسته شده...

البته باعث و بانی این ماجرا خود من هستم و کسی مقصر نیست و حتی وبلاگ بیان این هشدار رو به من داد و تغییر نشانی رو با اکراه انجام داد و حتی قابلیت بازگشت رو برای من در نظر گرفت ولی من به دلایل زیر به انجام این کار اصرار داشته و دارم:

سیدشهاب میرشفیعی
۲۸خرداد


تقریبأ تو این چند سال اونقدر به شنیدن اخبار و شایعات در خصوص فسادهای مالی کلان برخی از آقازاده ها و منسوبین بزرگان و مسئولان عادت کردیم و آنقدر اعداد و ارقام کلان و چند صد و چند هزار میلیارد ریالی شنیدیم که دیگر سنسور حساسیت ما به این اخبار از کار افتاده،البته تو این مطلب به دلایل ملاحظات قانونی قصد ندارم از شخصی یا نهادی نام ببرم ولی فکر کنم اغلب شما متوجه منظور من هستید.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۸خرداد

افطارهای ماه مبارک رمضان بدون دعای استاد شجریان هیچ لطفی نداره،دعائی که تمام خاطرات لذت بخش ماه مبارک رو یک جا برای ما زنده می کنه،به همین خاطر فایل صوتی این دعای بیاد ماندنی رو تقدیم تمام روزه داران عزیز می کنم.

التماس دعا



سیدشهاب میرشفیعی
۲۸خرداد

دوستان گرامی

با عرض پوزش بابت تغییر ناگهانی نشانی وبلاگ خوانسار نامه

امروز پنجشنبه مورخ 28 خرداد 1394 در راستای بهینه سازی آدرس وبلاگ برای موتورهای جستجو مجبور به تغییر نشانی وبلاگ و یکسان سازی نام وبلاگ با نشانی URL آن شدم.

البته لازم و شایسته بود که این تغییر نشانی را از قبل به اطلاع همه دوستان می رساندم ولی متاسفانه این لزوم بعد از تغییر نشانی به ذهن این حقیر خطور نمود و همین غفلت موجبات شکسته شدن تمام لینک های وبلاگ شد و علی الظاهر برای ترمیم این شکستگی لینک ها چند ماه زمان مورد نیاز می باشد.

در هر صورت اینجانب جهت اطلاع رسانی این موضوع نسبت به انعکاس آن در اغلب وبلاگ های فعال اقدام خواهم نمود ولی آنچه کار اینجانب را کمی مشکل می کند قطع ارتباط وبلاگنویسان بلاگفائی می باشد.

از سایر دوستان نیز تقاضا دارم در صورت امکان لطف نموده و نسبت به انعکاس این تغییر نشانی در وبلاگ های خود اقدام نمایند.

با تشکر

سید شهاب میرشفیعی

سیدشهاب میرشفیعی
۲۷خرداد


حلول ماه مبارک رمضان بر همه مسلمین جهان مبارک

سیدشهاب میرشفیعی