خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱ارديبهشت


بلاخره بعد از چند وقت یه سریال درست و حسابی از شبکه 3 سیما پخش شد،سریال شمعدونی ساخته سروش صحت از اون دست سریال های طنز خوب و متفاوتی هستش که واقعأ دیدنش ارزش داره...داستان سریال عجیب و غریب نیست ولی پر کشش و جذابه،شخصیت ها هم واقعأ عالی پردازش و چینش شدن...از هوشنگ و عطا گرفته تا دائی جلال و زنش نگین خانم،همه و همه آدم های معمولی و آشنائی هستند که دور و برمون چند تاشون رو سراغ داریم.

سیدشهاب میرشفیعی
۳۰ارديبهشت


نمی دونم به جان کسی که سنگ اول این یارانه نقدی رو گذشت دعا کنم یا نفرین...از روز اول که این غائله به پا شد این حقیر علم مخالفت با این کار رو به دست گرفتم و امروز بعد از چهار سال خیلی ها به حرف روز اول من رسیدند...الان دو سه ماهی هستش که دولت زیر بار پرداخت این مبلغ کم آورده و تصمیم به قطع یارانه بعضی ها گرفته،هرچند که ساز و کار این اقدام و ملاک های تعیین مصادیق افراد مشمول قطع یارانه رو مشخص نکرده و همین شده باعث نگرانی و سردر گمی مردم.

این روزها به جای اینکه یارانه نقدی نشانه «حقوق شهروندی» باشه باعث تحقیر شهروندان شده و گرفتن و نگرفتن این چندرغاز سهم مردم از پول نفت دغدغه خیلی ها...

سیدشهاب میرشفیعی
۳۰ارديبهشت

با سلام خدمت همه دوستان وبلاگنویس علی الخصوص دوستان بلاگفائی

شنیده ها حکایت از خرابی چند روزه وبلاگ بلاگفا داشتند و به همین دلیل بسیاری از دوستان وبلاگ نویس این چند روز از حضور در وبلاگستان خونسار محروم بودند به همین دلیل این حقیر جسارتأ به همه دوستان بلاگفائی پیشنهاد پیوستن به وبلاگ بیان رو دارم تا هم از مشکل خرابی وبلاگ نجات پیدا کنند و هم از شر مشکل عدم لینک پیوندها خلاصی یابند.

ضمنأ وسیله ایاب و ذهاب و امکان انتقال کامل تمام محتویات وبلاگ قبلی به سایت جدید هم مهیا می باشد.

این هم لینک سایت شرکت بیان http://blog.ir


سیدشهاب میرشفیعی
۲۶ارديبهشت


ما ایرانی ها علی الخصوص بعضی هامون!!!واقعأ اعمال و رفتارهای مضحکی داریم...برای مثال به ماجرای بازی تیم های تراکتور سازی-نفت تهران تو لیگ برتر نگاه کنید،تراکتور سازی بجای اینکه تلاش بکنه بازی رو ببره و با برد قهرمان بشه،منتظر نتیجه بازی سپاهان موند و علی الظاهر در اثر یه خبر اشتباه (تصور مساوی شدن بازی سپاهان و سایپا) قهرمانی رو از دست داد...بعد هم طرفدارهای فهیم تبریزی ضمن تخریب ورزشگاه شهرشون خواستار تکرار بازی سپاهان و سایپا شدن!!!؟؟؟

ما ایرانی ها ملت اما و اگر هستیم و بجای اینکه نتیجه رو با دست های خودمون تعیین کنیم منتظر اما و اگر و شانس و اقبال می مانیم و بعد هم که شانس نمی آریم خواستار تغییر کل دنیا میشیم.

من نه طرفدار سپاهان هستم نه استقلال و نه پرسپولیس (و صد البته طرفدار تراکتور سازی هم نیستم)ولی عاشق فوتبال حرفه ائی اروپائی هستم،فوتبالی که نتیجه اش هر چی که بشه کسی خواستارتغییر کل نتایج لیگ نمیشه و همه به یک فوتبال قشنگ و حرفه ائی فکر می کنند.

البته فراموش نکنید اتفاقات بعد از بازی تراکتور سازی تبریز و نفت تهران از اون دست اتفاقاتی بود که فقط و فقط تو شهری مثل تبریز امکان وقوع داره و شاید نظیر این اتفاق رو در هیچ کجای دنیا در کل تاریخ شاهد نباشیم:))))

سیدشهاب میرشفیعی
۲۴ارديبهشت


مطلبی که در ذیل می خوانید عینأ از روزنامه دنیای اقتصاد روز پنجشنبه مورخ 24 اردیبهشت 94 نقل گردیده که خواندن آن را به همه دوستان توصیه می کنم:

چرا لاله واژگون مقصد گردشگری نیست

گروه گردشگری، عاطفه نبوی: آخرین روزهای فروردین تا اوایل خرداد، بهترین زمان برای طبیعت‌گردی است. در همین زمان، منطقه وسیعی از دامنه کوهستان‌های غرب و رشته کوه زاگرس غرق در لاله‌های واژگون می‌شود. منظره این گل‌های متفاوت، با سر افکنده و زیبایی مسحورکننده‌اش انگیزه خوبی است تا گردشگران زحمت سفر طولانی را بر خود هموار کرده و از نقاط دور به تماشای این گل بیایند؛ گلی که با وجود عمر کوتاه خود، تاریخ و به نوعی افسانه‌ای هم در پشت سر خود دارد. لاله‌های واژگون را به خاطر شبنم صبحگاهی‌ای که رویشان می‌نشیند اشک مریم و گاه گل حسن و حسین هم می‌نامند؛ لاله‌هایی به شکل زنگوله‌هایی با رنگ‌های زرد، نارنجی و سرخ.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۳ارديبهشت



روزنامه دنیای اقتصاد در مطلبی در خصوص طرح سه فوریتی «توقف مذاکرات هسته‌ای تا پایان تهدیدات آمریکا»  خبر از تکذیب امضاء های ذیل این طرح سه فوریتی از سوی برخی از نمایندگان و از جمله جناب آقای میر محمدی نماینده شهرستان های گلپایگان و خوانسار داد و به نقل از آقای محمد حسین فرهنگی عضو هیات‌رئیسه مجلس  و چند نفر دیگر از نمایندگان مجلس نوشت:
سیدشهاب میرشفیعی
۲۲ارديبهشت


رسانه های خبری امروز خبر از وصول طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ائی به هیأت رئیسه مجلس دادند.این طرح که ذیل آن را 80 نفر از نمایندگان تندروی مجلس (و از جمله جناب آقای سیدمحمد حسین میرمحمدی نماینده گلپایگان و خوانسار)امضاء نموده اند دولت را مکلف به ترک میز مذاکره با آمریکا تا زمان رفع تهدیدات می نماید.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۱ارديبهشت

میخواستم از همین جا از همه همشهری های عزیزی که با شرکت پر شور خود تو مراسم روز خونسار به همه تحریم ها و تحریم کننده ها یه پاسخ محکم دادند تشکر کنم.

آفرین بر مردمی که با شرکت تو این جشن باعث غلبه شور و شادی بر غم و یأس و ناامیدی شدند.

آفرین بر مردمی که از جیب هزینه کردند تا به همه بدخواهان «نه» گفته باشند...

زنده باد خونسار،زنده باد خونساری

سیدشهاب میرشفیعی
۲۱ارديبهشت

تو اخبار آمده بود که بازار بزرگ زاگرس پس از 25 از زمان شروع ساخت خلاصه افتتاح شد...!

 تو خونسار وقتی برای ساخته شدن یه پاساژ که ملکش تجاری و پول سازه 25 سال زمان لازمه خدا به داد پروژه های فرهنگی مثل کتابخانه و فرهنگسرا و سالن سینما و تئاتر برسه...

البته تو مملکتی که ساخت آزاد راه تهران شمال بعد از 20 سال از زمان شروع هنوز 25 درصد پیشرفت داشته نباید توقع بیش از این داشت...

باز خدا رو شکر که این پروژه افتتاح شد...هر چند که این بازار هم تو شرایط رکودی فعلی و نبود کسب و کار تو خونسار کاری از پیش نخواهد برد.

سیدشهاب میرشفیعی
۱۹ارديبهشت

قراره امروز(شنبه مورخ 19 اردیبهشت 94)نمایشگاهی از عکس های دوست خوبم جناب آقای علی معصومی با موضوع خونسار برگزار بشه به همین علت از همین جا ضمن عرض خسته نباشید به داش علی عزیز از همه دوستان مقیم هر جا چه داخل کشور و چه خارج از کشور جهت دیدار از این نمایشگاه دعوت می نمایم.

سیدشهاب میرشفیعی