خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

سخن آغازین

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

به نام خدا

با توجه به اینکه اینجانب جدیدأ به جمع وبلاگ نویس های خونساری پیوستم و تجربه زیادی تو این زمینه ندارم ولی خیلی دوست دارم که با این قلم قاصرم گامی هر چند کوچک برای شهر خوبم خوانسار بردارم لذا علاقمند هستم تو این مطلب بعنوان مقدمه «خوانسار نامه» علت راه اندازی و چرائی نامگذاری این وبلاگ را برای تمامی خوانندگان عزیز علی الخصوص همشهریان عزیز خوانساری توضیح بدم

و اما علت راه اندازی این وبلاگ

از حدود یک سال پیش که سعادت آشنائی و همکاری با سایت خوب خوانسار نیوز  را پیدا کردم علاقمند بودم که تحلیل های خودم و برخی انتقادات تند و تیزم را بدون اینکه برای دیگران دردسر درست کنه بگم و بنویسم.

با توجه به ارادتی که به دوست خوبم جناب آقای خسرو دهاقین مدیر مسئول محترم سایت خوانسار نیوز داشتم و دارم و با توجه به محبت بسیار ایشان به اینجانب و انتشار دیدگاه های اینجانب در آن سایت ایجاد یک وبلاگ مستقل از آن سایت را جائز نمی دیدم ولی با توجه به محدودیت های مطبوعاتی آن سایت و با توجه به اینکه اینجانب قصد در نقد بی رحمانه اخبار مرتبط به خوانسار را دارم لذا تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتم.

علت نامگذاری وبلاگ

با توجه به اینکه وبلاگ به نوعی جزء خانواده مطبوعات بوده و یک جورهائی «نامه» محسوب می شه و از طرف دیگر موضوع این وبلاگ خوانسار و اخبار خوانسار هستش لذا این وبلاگ را خوانسار نامه نامگذاری کردم.

اهداف این وبلاگ

با  وجود تمام احترامی که برای همه مسئولان محترم خوانسار قائل هستم  بعنوان یک خوانساری تبار متولد و ساکن تهران  حق انتقاد را برای خودم و تمام همشهریان گرامی محفوظ دانسته و لذا قصد در نقد سازنده تمام احوالات خوانسار داشته و امیدوارم بتوانم در این مسیر موفق و موثر عمل کنم.

خوب می دانم که آرمان و آرزوی همه مخاطبین و خوانندگان این وبلاگ آبادانی و سعادت شهر خوبمان خوانسار بوده و در این راه دست همه دوستانی را که با نظرات خود اینجانب را به نقد می کشند به گرمی می فشارم. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۱)

سلام
ورود شما را به جمع وبلاگ نویسان خوانساری تبریک عرض می کنم.
امید است با قلم توانا و شیوایتان گام های مثبتی جهت اعتلای نام خوانسار عزیز بردارید.
موفق و موید باشید.
پاسخ:
شهرام جان
از نظر لطف شما سپاسگذارم و امیدوارم در کنار دوستان خوبی مانند شما قدمی هر چند کوچک برای خوانسار عزیزمان بردارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی