خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

پدیده ائی بنام ترامپ

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

این ترامپ هم برای خودش پدیده ائی است قابل توجه(خیلی هم قابل توجه!!!)موجودی پیچیده و غیر قابل پیش بینی،سنت شکن و بی پرده...ترکیبی از محمود احمدی نژاد و معمر قذافی؟

من از ترامپ بیشتر از اوباما و بوش های پدر و پسر می ترسم چون این آقا به هیچ قاعده ائی پایبند نیست و هر لحظه امکان داره یک کار عجیب و غریب ازش سر بزنه ولی علت اصلی ترس من اینه که این بابا ظاهراً شیفته ولادیمر پوتین شده و این یعنی پیوند و تبانی نامبارک گرگ و خرس جهت غارت کشورهای در حال توسعه مثل ایران.

ترامپ یک تاجر اهل معامله هستش و پوتین یک کهنه مامور اطلاعاتی کا.گ.ب و بعید نیست تو یکی از گردنه های سیاست این دو تازه رفیق با همکاری هم ایران را دور بزنند و برنامه شومی برای ایران تدارک ببینند و آخر کار مثل دوران قاجار ایران را بین خودشان تقسیم کنند.

به همین خاطر من فکر می کنم بهترین راهبرد ایران در حال حاضر اتخاذ سیاست نه غربی،نه شرقی هستش تا خدای ناکرده دچار دسیسه های این جماعت نشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۸ ــ ـکمشـــ
به نظر من فقط می‌شه گفت غیرقابل پیش‌بینی. باید صبر کرد...
پاسخ:
غیر قابل پیش بینی یکی از صفات این آمد هستش...
اصلاً معلوم نیست کدوم سمتی هستش؟البته از دو حالت خارج نیست:یا با زبان خوش میاد ایران یا با جنگ و زور!!!شاید هم اصلاً نیاد ایران!!!؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی