خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

وبلاگ منفعل

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ق.ظ

هر وبلاگ نویسی از راه اندازی وبلاگ خودش یک سری هدف خاص رو دنبال می کنه که این اهداف و برنامه ها برای خود آن شخص موجه و محترم  هستش...بعضی ها وبلاگ علمی دارند و بعضی ها وبلاگ گل و بلبل و بعضی ها هم اهداف سیاسی-اجتماعی و یا حتی تجاری رو دنبال می کنند،بعضی ها هم مثل من از وبلاگ بعنوان یک تریبون جهت بیان نظرات و دیدگاه های شخصی خودشون استفاده می کنند...در این بین بعضی از وبلاگ نویس ها محافظه کارانه برخورد می کنند و بعضی ها هم مثل من بی محابا و تند...

از روز اول که وبلاگ خوانسارنامه در بهمن ماه سال گذشته راه اندازی شد در همان مطلب سرآغاز  رسمأ و صراحتأ رویکرد این وبلاگ رو انتقادی و هدف خوانسارنامه رو نقد سازنده مسئولان قرار دادم  و تا امروز هم سعی کردم بر همین مبنا عمل کنم.

گاهی بعضی از دوستان خیرخواه اینجانب رو از ورود به خیلی از مسائل برحذر داشته و برخی از مخالفین اینجانب نیز در خفا یا بصورت علنی اینجانب رو تهدید کردند...!ولی با این حال اینجانب با توکل به خدا تا به امروز مقابل تهدیدات مقاومت کرده و قدمی پا پس نکشیده ام و انشاالله در آینده نیز با تمام قوا به تلاش خودم جهت نقد آزاد و مستقل پدیده های سیاسی،اجتماعی و اقتصادی جامعه و علی الخصوص  اتفاقات حادث شده در شهرستان خوانسار خواهم پرداخت.

برهمین اساس قصد دارم از همین طریق چند تا نکته رو برای آخرین بار به مخالفین محترم خوانسارنامه گوشزد می کنم:

  1. خوانسارنامه وبلاگ زرد و منفعل نیست لذا توقع انفعال و یا پر کردن صفحات آن با مطالب بی اثر و مبتذل توقع بی جا و غیر قابل پذیرشی است.
  2. رویکرد وبلاگ خوانسارنامه انتقادی بوده و انتقاد را حق اساسی خود دانسته و در چارچوب اصول آزادی بیان و احترام متقابل به اشخاص نسبت به طرح مطالب انتقادی اقدام خواهد نمود.
  3. بیان دیدگاه و نظرات در ذیل مطالب این وبلاگ آزاد بوده و به استثناء پیام های تبلیغاتی(هرز نامه ها)و یا نظرات حاوی توهین سایر نظرات عینأ و در لحظه در این وبلاگ منتشر می گردد.
  4. کسانیکه نظرات مخالفی با این وبلاگ دارند می توانند نظرات خود را بصورت شخصی و یا عمومی به اینجانب منعکس نمایند و اینجانب مشتاق نصایح و انتقادات سازنده همه عزیزان می باشم.
  5. اینجانب از راه انداری این وبلاگ و نوشتن مطالب متعدد روزانه به هیچ عنوان قصد خودنمائی و یا جلب نظر اشخاص خاص را نداشته و ندارم چرا که اولأ به جلب نظر هیچ کس(بغیر از خداوند متعال)نیازی نداشته و ثانیأ جهت جلب نظر کارهای ساده تر و سریعتری از نوشتن مطالب وجود دارد که می توانستم انجام دهم.
  6. خوشبختانه خوانسارنامه از جمله وبلاگ های دارای بازدیدکننده کم و خاص بوده و برخلاف بعضی از وبلاگ های پر مخاطب فعال در خوانسار بصورت روزانه فقط چند نفر بازدید کننده دارد لذا احساس خطر از ناحیه این وبلاگ عقلأ قابل پذیرش نمی باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
سیدشهاب میرشفیعی

خوانسارنامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی