خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

سالی که گذشت...سالی که می آید

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

سال 93 با همه خوبی ها و بدی هاش داره به آخرین ساعات خودش می رسه،البته موضوع مطلب من برخی اتفاقات خونسار هستش و به اتفاقات خارج از خونسار کاری ندارم:

1- تو سال 93 خلاصه جشن روز خونسار در 20 اردیبهشت کلید خورد و این جشن با همه حاشیه هاش برگزار شد...البته این جشن یا نکوداشت یا هر چیز دیگه که اسمش رو بگذاریم در حد و اندازه ائی که توقع می رفت برگزار نشد ولی همین مختصر هم با توجه به حاشیه ها و موانعی که قبل برگزاری پیش آمد خیلی کار بزرگی بود که امیدوارم در سال جدید این مراسم در حد و اندازه یک جشنواره محلی درجه یک برگزار بشه و به چند تا اجرای برنامه بی مزه ختم نشه.

2- سال 93 سال تغییر فرماندار بود...فرماندار جوان غیر بومی رفت تا شهردار میانسال و بومی و محبوب خوانسار سکان کشتی فرمانداری رو به دست بگیره،البته با شناختی که از آقای پوراحمدی داشتم ایشان رو فردی فعال و خوش فکر و البته بسیار کم تجربه دیدم هر چند که مطمئن هستم ایشان واقعأ خونسار رو دوست داشت و در تمام صحبت هائی که با هم داشتیم از مردم خونسار تعریف می کرد...به هر حال از همین جا هم برای آقای شفعتی فرماندار خوب و صمیمی خونسار و هم برای آقای پوراحمدی فرماندار سابق خونسار آرزوی سال خوبی رو دارم.

3- انتخاب شهردار هم از اون تیپ ماجراها بود که کلی باعث سرگرمی مردم شد...خدا را شکر که این ماجرا هم بخیر تمام شد تا شهرداری هم مثل بعضی ادارات شهرستان!!! دچار سرپرست دائمی نشه.

4- پائیز خونسار مثل همیشه فصل سکوت خونسار بود البته کم بارشی پائیز و گرمای هوا در پائیز و زمستان ساز ناکوکی بود که صداش چند ماه دیگه و تو تابستان درمیاد.

5-اوائل بهمن بود که خبر شهادت داش عسدا...(شهید اسدا.. اورعی) جامعه مجازی خونسار رو داغدار کرد،البته خیلی از دوستان داش عسدا... رو از طریق دنیای مجازی می شناختند ولی این خبر برای من که داش عسدا... رو از نزدیک می شناختم واقعأ ناراحت کننده بود.خدا روح آن شهید بزرگوار را با شهدای کربلا محشور و همنشین بگرداند.

6- روزهای آخر بهمن و اول اسفند ماجرای تحریم روز نکوداشت گویش خونساری و تحریم احتمالی جشن روز خونسار سوژه ویژه محافل خبری خونسار بود،ما که آخرش نفهمیدیم چه کسی به چه علتی چه چیزی رو تحریم کرد (یا شاید نکرد) فقط نتیجه رو دیدیم که عدم برگزاری یک مراسم فاخر برای نکوداشت روز گویش خونساری بود!

به هر حال سال 93 با تمام بد و خوبش برای خونسار تمام شد تا سال 94 چه پیش آید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی