خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

سونامی سرطان

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

پایگاه خبری خوانسار نیوز در خبری به نقل از آقای شیرازی کارشناس شبکه بهداشت خوانسار خبر از رشد 2 درصدی ابتلای شهروندان خوانساری به سرطان داد:

سرویس اجتماعی- یک کارشناس شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: آمار مبتلایان به بیماری سرطان در خوانسار نسبت به سال قبل ۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خوانسارنیوز، شیرازی در جلسه کمیته فرهنگی آموزشی جامعه ایمن در آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: این آمار عمدتاً سنین ۲۵ تا ۴۰ سال را شامل می شود که علت اصلی آن استفاده بیش از حد از فست فودها و به ویژه سوسیس و کالباس است.

وی آگاه سازی خانواده ها از خطرات فست فودها و فرهنگ سازی در این خصوص به ویژه از طریق مدارس بسیار ضروری دانست.

نمی دونم مقصر اصلی سونامی سرطان چه کسی هستش...فست فود و انواع غذاهای آماده مملو از مشتقات نیترات و مواد نگهدارنده یا بنزین های سرطان زای پتروشیمی(بنزین سرشار از بنزن) که تو دوره احمدی نژاد در راستای اثبات کاغذ پاره بودن تحریم ها هوای ایران رو آلوده کرد و یا پارازیت ها که کل حریم هوائی ایران رو تبدیل به یک ماکروفر بزرگ کرده؟

اگه مقصر فست فودها و سوسیس و کالباس هستش(که هست و شکی در سرطان زا بودن این مواد غذائی آماده نیست)چرا دولت استفاده از این مواد غذائی رو با بکارگیری اهرم های کنترلی مثل اخذ عوارض سلامت و مالیات مضاعف از واحدهای تولیدی و محدود نمودن اغذیه فروشی ها و فست فودها شاپ ها و ... محدود نمی کنه؟اگه مقصر بنزین آلوده به بنزن بود چرا قوه قضائیه مسببین رو محاکمه و رسوا نمی کنه؟و اگر پارازیت ها بودند و هستند چرا کسی جلوی این اقدام رو نمی گیره؟

هر چند عامل اصلی شیوع سرطان دولت های استکباری و اعراب حوزه خلیج فارس نیستند ولی برنده این بازی شرکت های داروسازی غربی و تجار بی مروت عرب حوزه خلیج فارس هستند و ملت ایران تنها قربانی این سونامی بی رحم... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۴)

چه اهمیتی داره که ملت از سرطان بمیرن؟ مهم اینه که راه ورود فسق و فجور ماهواره به خونه ها بسته بشه :(

یه زمانی یه بوفه زدن تو مدرسه کلیم اولیا رو شیر کردن که بگین بچه ها از سوپری های دوروبر نرن پفک بخرن، از بوفه خودمون کیک و شیر بخرن!
یه هفته نشد 80% اجناس بوفه شد پفک!!!

گویا هم برگشت سرمایش سریعتر بوده و هم بازدهی سودش :ا

گرون کردن و قایم کردن دردی رو دوا نمیکنه.
یه زمانی شیر پرچرب فاصله قیمتی بیشتری با کم چرب داشت ولی بازم مشتریش بیشتر بود.
الان هشت شب بری سوپری میگه کم چربا تموم شده فقط پر چرب دارم با اینکه اختلاف قیمتیشون کمتر شده یعنی به نسبت کم چرب گرونتر شده.
فقط وقتی ماجرای پالم رو شد ملت بیخیال شیرهای چرب و چیلی شدن
پاسخ:
به جای خامه پالم...جای سرکه آب و د سیتریک...به جای آبلیمو ترکیب جوهر لیمو و رنگ و...دنیا دنیای سرطانه...دور از جان همه شما
قیمت به همه چیز سیطره پیدا کرده. برای کاهش قیمت سلامتی فدا میشه
اگر بخواند محصول سالم تولید کنند قیمت بالا میره و صدای مردم درمیاد. 

با این شرایط زندگی سالم بسیار گرون درمیاد و اکثریت مردم توانش رو ندارند. یه مثال ساده همین لبنیاته. همینطور روغن. روغن مایع لیتری ۵ تومنه و روغن کنجد یا زیتون لیتری ۳۵ تومن... 
بقیه محصولات هم باید ارگانیک بشند که خیلی قیمتشون بالا میره. چاره‌ای نیست جز سرطان گرفتن....
پاسخ:
انشاالله دشمن شما سرطان بگیره...ای کاش غذای ارگانیک بیشتر تولید می شد تا قیمتش افت کنه
فعلن که سرطان دویدن افتاده به جون همه 
یه سراب مزخرف که جوری برای مردم تصورش کردند که همش باید بدوی دنبال هیچ !
لعنت به اونایی که بر سر منافعشون که میرسه از گرگ هم وحشی تر میشند ...
پاسخ:
سرطان دویدن رو که نگو...همه گرفتار این سرطان وحشتناک شدند
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۸ درنگ نامه
جای تعجبه که شهری مثل خوانسار که اغلب ساکنانش از هوای مطبوع ، آبی سالم لااقل نسبت به تهران و امثال اون، میوه ها و سبزیهایی دست کاشت و تقریبا ارگانیک ، لبنیات سالم و بومی و تحرک بدنی نرمال مثل کارهای کشاورزی در حد لااقل یک باغچه ی بزرگ و... در طول سال نسبت به خیلی از مردم ایران خصوصا تهرون بیشتر برخوردارند ، اینچنین سرطان در آن جولان می دهد .
خدا به داد سرب خوران تهرانی برسد
پاسخ:
سرطان تو تهران از حد گذشته ولی کسی صداش رو در نمیاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی