خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

بازگشت با استفاده از تاکتیک کمش

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ

حدود یکسال  پیش بود که وبلاگ خوانسارنامه بطور ناگهانی سکته و کرد به کما فرو رفت،البته علت این سکته ناقص چند چیز بود:اول اینکه به علت مهاجرت بنده از تهران به شهر آبسرد دماوند و راه اندازی پایگاه خبری-تحلیلی آبسرد آنلاین که بطور اختصاصی به اخبار این شهر کوچک می پرداخت دیگر وقتی برای نوشتن در خوانسارنامه باقی نمی ماند و دوم اینکه چون به زیاد نوشتن(هم از نظر تعداد مطالب و هم طول مطلب) عادت داشتم به همین خاطر وقت گذاشتن در این خصوص برای من سخت شده بود و سوم اینکه در مواجهه با موج تلگرامی و روند اضمحلال وبلاگستان من تکنیک و تاکتیک خاصی را در اختیار نداشتم که بتوانم وبلاگ رو سر پا نگه دارم و چهارمین دلیل که مهمترین دلیل هم بود نداشتن انگیزه کافی برای فعالیت بود.

حدود چند ماه پیش بود که دوست خوبمان جناب آقای کمش دوباره چراغ وبلاگستان خوانسار رو روشن کرد و با تاکتیک نوشتن متن های کوتاه در بازه زمانی میان مدت دوباره من رو به نوشتن البته به سبک و سیاق کمشی ترغیب کرد و این شد که تصمیم گرفتم :اولاً دوباره به وبلاگستان بر گردم،ثانیاً مختصر و مفید بنویسم،ثالثاً با رعایت بازه زمانی مرتب،هفته ائی یک مطلب بنویسم.

و همین شد که پس از یکسال دوباره برگشتم آن هم با استفاده از تاکتیک ناب کمشی...!!!

پس فعلاً خداحافظ تا هفته بعد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۲)

۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۷ ــ ـکمشـــ
عجب آنالیزور خفنی هستی!!!!:)
تمام تکنیکهای ما رو لو دادی که. حالا من چه خاکی به سر بریزم:(((
خوش برگشتی:)
پاسخ:
استاد ما هر چی باشیم شاگرد کوچیک شما هستیم و قیاس بنده با شما قیاس مع الفارق هستش!
شما الکس فرگوسن هستی و من فیروز کریمی...شما مارادونا هستی و من استاد اسدی:)))
از شوخی گذشته تاکتیک شما در مختصر و موجز نوشتن به نوعی باعث تغییر نگاه من به وبلاگنویسی و رجعت این حقیر به وبلاگستان بود.
انشاالله همواره پاینده باشید.
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۵:۳۰ ــ ـکمشـــ
:)))))
ولی من فیروز کریمی رو بیش از فرگوسن قبول دارم. فرگوسن اگه با امکانات فیروز کریمی مربی‌گری کنه تیمش میره دسته سه.
ما چاکریم.

پاسخ:
آقا هر چی شما بگی...ماشاالله کمش جان شما برای هر تزی یه آنتی تز تو آستین داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی