خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

۳۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱فروردين

داشتم تو وبلاگ دل کوک یه مطلب بدون متن(عکس) رو عمیقأ نگاه می کردم که خانومم از پشت سر زد پس گردنم و گفت چی رو داری اینجوری نگاه می کنی؟جواب دادم موضوع عکس عرفانیه...

خانومم هم با عصبانیت جواب داد:آره معلومه!این خانوم هم حتمأ استاد عرفان شماست...!!!تو هم الان تو عالم ملکوت هستی؟

موندم جواب چی بدم!

این هم عکس ،خود شما قضاوت کنید،جان من،عرفانی نیست؟


سیدشهاب میرشفیعی
۳۱فروردين

مطلب جالبی در رابطه با خونسارنیوز در وبلاگ خونسار شهر من -مهندس کامران میرمحمدی درج شده که لینک مطلب عینأ جهت دسترسی دوستان ارائه می گردد

خوانسارنیوز بدون نیوز

سیدشهاب میرشفیعی
۳۱فروردين


از حدود آذر ماه سال قبل کل بازار تهران تو کما فرو رفته،اون هم کمای هسته ائی...
از عمده فروش می پرسم فلان ماده اولیه چنده؟جواب میده فعلأ چیزی برای فروش نداریم،می پرسم چرا؟جواب میده تا قضیه هسته ائی تعیین تکلیف نشه نمی تونیم قیمت دقیق بدیم و چون نمی دونیم چی میشه پس فعلأ فروش نداریم...!
از بساز بفروش می پرسم چرا بعد از 2 سال این ساختمان نیمه ساز رو تکمیل نمی کنی؟جواب میده منتظر نتایج مذاکرات هسته ائی هستم شاید ملک گرون شد!شاید هم مصالح ارزون شد!
از طرف می پرسم چرا بعد از سه سال عقد یه جشن ساده ازدواج نمی گیری و با زنت نمیری سر خونه و زندگی مشترک...طرف جواب میده منتظرم ببینم عاقبت مذاکرات هسته ائی چی میشه...!
خلاصه همه چیز ما شده وابسته به نتیجه مذاکرات هسته ائی...از بازار سیر و پیاز گرفته تا قطعات کامپیوتر همه و همه هسته ائی شدند.
البته تقصیر از مردم نیست،چون مردم از بس تلاطم سیاسی و اقتصادی دیدن از فردای خودشون بیم دارن،تقصیر از دولت فعلی هم نیست،چون این دولت وارث اتفاقات رویداده در دولت های قبل هستش و تا اینجا هم انصافأ خوب عمل کرده و بخشی از خرابکاری های صورت گرفته رو جبران کرده...
بنظر من مقصر اصلی این ماجرا کسانی بودند که در دولت های قبل با ندانم کاری و اقدامات احساسی  و با شعار حفظ غرور و عزت ایرانی سبب ساز تحریم های ناعادلانه چند لایه علیه ایران شدند.عزت ما تو ترک میز مذاکره نبود،عزت ما در تحریک دولت های غربی نبود،عزت ما در بهانه به دست اسرائیل و جناح بازهای حزب جمهوری خواه آمریکا نبود و...
عزت ما دست خود ما بود،عزت ما در مذاکره حرفه ائی و دور از احساس بود،عزت ما در تثبیت حقوق هسته ائی ما و اثبات حقانیت ما بود...
حالا که همه چیز ما هسته ائی شده و تحریم های ظالمانه غرب عرصه  را بر این ملت مظلوم تنگ کرده ،پس لااقل بیائیم بجای شلوغ بازی و دلواپسی بی دلیل و حرکات احساسی برای یک بار هم که شده عاقلانه عمل کرده و با حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ائی بهانه رو از دست استکبار جهانی بگیریم تا مجبور نشیم چند سال دیگه برای اثبات و تثبیت حق حیات خودمون هم پشت میز مذاکره بشینیم.
سیدشهاب میرشفیعی
۳۰فروردين

شوخی شوخی خونساری ها هم به کمپین حمایت از اعتبار پاسپورت ایرانی پیوستن...

بابا دم همه شما گرم که از پاسپورت ایرانی دفاع می کنید...اما چه سود؟اما چه سود وقتی که خود کرده را تدبیر نیست...پاسپورت ما وقتی واقعأ معتبره که تو بیشتر کشورهای دنیا از ما ویزا نخوان،پاسپورت ما وقتی اعتبار داره که تو فرودگاه فلان کشور آفریقائی ما رو به خاطر مشکوک بودن به اقدامات تروریستی مورد بازجوئی و انگشت نگاری قرار ندن،پاسپورت ما وقتی معتبره که ما تو سیاست های متناقض داخلی و خارجی خودمون وسط زمین و آسمون معلق نباشیم.

از قدیم گفتن حرمت امامزاده دست متولی امامزاده است،وقتی ما برای خودمون حرمت قائل نیستیم چه توقع که شرطه عربستانی برای ما حرمت قائل بشه و با ما خوب رفتار بکنه...

و در آخر اینکه...

تنها کارکرد این دست کمپین ها نمایش داخلی و دلخوش کردن الکی هستش و تا وقتی خودمون رو اصلاح نکنیم این کمپین ها هیچ اثری نخواهد داشت.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۹فروردين

امروز (29 فروردین 94) برای من یه روز ویژه و خاص بود

امروز از کله سحر دنبال یه کار خیلی خیلی مهم بودم

امروز صبح رفتم استقبال یه مسافر کوچولو

دختر کوچولوی بابا امروز به دنیا اومد

من خلاصه بابا شدم و حالا عجب حس خوبی دارم

تولد اولین فرزند خیلی هیجان انگیزه

من که برای پدر و مادرم بچه خوبی نبودم ولی امیدوارم دختر کوچولوی من برای باباش فرزند خوبی باشه...

انشاا...

سیدشهاب میرشفیعی
۲۸فروردين

...آقا من اعتراض دارم!!!

چه معنی داره پرونده تابعیت من که تو دوره فرماندار سابق ایالت خونسار به تائید اداره فدرال مهاجرت رسیده بود دوباره به جریان بیفته؟انگار نه انگار که این حقیر 10 بار تو سفارت خونسار در دوبی و استامبول مصاحبه دادم،فرم پر کردم،فیش واریز کردم،دم این و اون رو دیدم،با سناتورهای خونساری قرار ملاقات گذاشتم و هزار و یک مصیبت کشیدم...

به خدا اینجانب یکسال تمام دویدم و این در اون در زدم تا مراحل اخذ سیتی زن شیپی من(ببخشید شهروندی من)تکمیل شد،حالا جناب کمش اومده دستور بازبینی مجدد پرونده من رو داده ،اون هم به چه علتهائی؟عدم تطبیق ژنتیکی و نقص در فیش مبالغ واریزی...اگه مشکل ژنتیک و دی ان ای بود که با ارائه نمونه دی ان ای خودم و مرحوم بابام و ارائه گواهی فوت و عکس قبرهای بابا بزرگ ومادر بزرگم مشکل حل شد و اگه مشکل پول بود که تا الان بنده کلی سلفیدم و باز هم می سلفم...

سیدشهاب میرشفیعی
۲۸فروردين


تو اخبار آمده بود که قرار شده تا آخر تیرماه کل نانوائی های کشور آزاد پز بشن یعنی اینکه قراره تا آخر تیر ماه تیر خلاص رو به یارانه نان بزنند...هر چند که این حقیر تو این مملکت هیچ کاره هستم و کسی هم برای حرف های من تره هم خورد نمی کنه ولی به دلایل زیر مخالفت خودم رو با حذف یارانه نان آن هم تو یک مرحله و بقول معروف «یهوئی» اعلام می کنم.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۶فروردين



خوانسار نیوز از جمله آن سایت های خوب و موثری هستش که وجودش برای هر شهر و ناحیه ائی یک نعمته...من خودم رو همیشه مدیون خوانسار نیوز و مدیر مسئول خوبش داش خسرو دهاقین میدونم چونکه بازگشت مجدد من به دنیای نویسندگی مرهون اعتماد داش خسرو به این حقیر و انتشار مقالات من تو خوانسار نیوز بود.البته در سرمقاله این وبلاگ اینجانب علت اصلی شکل گیری این وبلاگ رو شرح دادم ولی باز برای یادآوری خدمت شما عزیزان عرض می کنم که تا زمستان سال 93 اینجانب بواسطه انتشار مقالاتم در خوانسار نیوز نیازی به راه اندازی وبلاگ شخصی نمی دیدم ولی بواسطه اینکه قصد در نگارش مقالات انتقادی با لحنی صریح و تند داشتم و انتشار چنین مقالاتی بطور حتم برای خوانسار نیوز و داش خسرو می تونست دردسر زا باشه به همین خاطر تصمیم به راه اندازی یک وبلاگ شخصی گرفتم.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۵فروردين



امشب قسمت شد تا پس از حدود یکسالبرم سینما،اون هم برای دیدن فیلم ایران برگر،هر چند که خود فیلم چنگی به دل نمی زد اما موضوع و مضمونش جالب بود...«انتخابات»،کلأ ما ایرانی ها عاشق شرکت تو انتخابات هستیم (چه بعنوان کاندیدا و چه بعنوان انتخاب کننده و هوادار) و به انتخابات به دید یه تفریح هیجان انگیز نگاه می کنیم.

سیدشهاب میرشفیعی
۲۴فروردين

پایگاه تحلیلی-خبری چشمه سار در تاریخ 24 فروردین 94 به نقل از رئیس محترم اداره ثبت احوال خوانسار خبر از تولد 23 نوزاد خونساری در فروردین 94 داد،نکته جالب این خبر آن بود که رئیس محترم اداره ثبت احوال خونسار 7 روز مانده به آخر فروردین آمار این ماه را با قاطعیت اعلام داشتند.البته در کشوری که آمارها بعضأ با فاصله چند ساله منتشر میشه اعلام آمار به موقع در نوع خودش کاری جالب و ارزشمنده ولی توجه کنیم که ارائه آمار پیشاپیش از سوی رئیس یک اداره کاری غیر حرفه ائی بود.

ای کاش رئیس محترم اداره ثبت احوال خونسار این آمار رو روز اول اردیبهشت منتشر می کرد تا بعدأ با آمارهای غیر دقیق و بعضأ متضاد مواجه نشیم.

سیدشهاب میرشفیعی