خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

تصمیم بزرگ

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

این روزها در آستانه عملی کردن یک تصمیم خیلی خیلی بزرگم...تصمیمی که براش برنامه داشتم ولی برای اجراش تو این زمان اصلأ آمادگی نداشتم... یک دفعه شد،تقریبأ تو بدترین زمان ممکن...کلأ تمرکزم رو از دست دادم و مستاصل شدم ولی به دلایلی باید به فوریت این تصمیم بزرگ رو عملی کنم...هرچند خیلی سخته ولی باید این کار تو کمتر از چند روز آینده عملی بشه...خیلی خیلی محتاجم به دعا...البته توکلم به خداست و انشاالله بقیه این روند همون جور که تا حالا پیش رفته به خیر باشه و خوشی:)

بابت کم و کیف این تصمیم هم بعدأ اطلاع رسانی می کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۲)

انشاءالله که خیر باشه...
پاسخ:
ممنونم
انشاالله همه ما عاقبت بخیر باشیم
سید از تهرون داری میری نه ؟ ایشالا به خوشی
پاسخ:
بله ایمان جان،انشاالله دارم رفتنی میشم اون هم سر سیاه زمستون به جائی که همین الان هم زمستونش شروع شده...هنوز خانه مناسبی پیدا نکردم و یک سری کار ناتمام و معوقه هم دارم و با چند کار دیگه من هم این مهاجرت هم زمان شده...خلاصه حسابی گیج شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی