خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

شروع یک حرکت

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

خلاصه بعد از مدت ها تعلل و این دست آن دست کردن از دیروز سایت مرکز مدیریت قراردادهای ایران رو که سال 92 ثبت دامنه کرده بودم رو بصورت جدی راه اندازی کردم...یعنی اینکه با انتقال سایت به سرویس بیان و اتصال به دامنه اختصاصی امکان تعاملی کردن این سایت رو فراهم آوردم...این کار برای من تقریبأ به یک شکلی تبدیل به گره ذهنی شده بود و این روزها دارم سعی می کنم این گره را به هر شکل ممکن باز کنم و بعد از آن سراغ گره های دیگر بروم (یکی دوتا گره دیگر دارم که باید به نوبت سراغ آنها هم بروم انشاالله)

مرکز مدیریت قراردادهای ایران تلاشی برای انجام یک کار تخصصی در حوزه قراردادها هستش،حوزه ائی که سالها در آن کسب تجربه کردم و امروز تصمیم دارم هم تجربیاتم رو با دیگران در میان بگذارم و هم با تمرکز بر این دانش به ارائه خدمات تخصصی به جامعه بپردازم...انشاالله

www.irancontracts.com

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۲)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ اعظم رنجبر
موفق و سربلند باشید...
حق یار و یاورتان باد...
پاسخ:
متشکرم:)
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۴ -- ـکمشـــ
احسنت بر شما.
خیلی لذت میبرم از این که میبینم کسی کاری تخصصی و به درد بخور انجام میده.
پاسخ:
متشکرم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی