خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

ماراتن هسته ائی به خط پایان رسید

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ


عاقبت ماراتن هسته ائی ایران و 1+5 به نقطه نهائی رسید و ظاهرأ توافق هسته ائی حداقل روی کاغذ انجام شد...از امروز همه مخالفان این توافق از دلواپسان داخلی گرفته تا جمهوری خواه های تندروی آمریکائی و آل سعود و حزب لیکود و نتانیاهو و...با تمام قوا کمر به نابودی این توافق 100 صفحه ائی خواهند بست...بازی موافقان و مخالفان این توافق تازه شروع شده...

بعد از 12 سال مذاکره و جنگ و جدل سرانجام در ساعت 4/30 بامداد امروز توافق حاصل شد و 60 روز برای بررسی این توافق بوسیله کنگره آمریکا و مجلس شورای اسلامی فرصت تعیین گردید...60 روزی که سرنوشت سازتر از این 12 سال مذاکره خواهد بود.

من اطمینان دارم که عمر این توافق بیش از چند روز نخواهد بود چرا که تعداد مخالفان بی منطق و افراطی این توافق بیشتر از موافقان آن است و دنیای ما نیز دنیای افراطی ها بی منطق ها است...الان که دارم این متن رو مینویسم موگیرینی و ظریف دارند بیانیه توافق رو میخوانند و من دارم تو دلم به حال مردم دنیا می خندم...دنیای امروز ما دنیای نتانیاهو و باب کروکر و ملک سلمان و حمید رسائی هاست...دنیای ما دنیای جنگ،دنیای وحشت و وحشی گری هاست...تو این دنیا گفتگو و توافق هیچ جایگاهی نداره...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۱)

حدودا چند روز؟
پاسخ:
تو بازار بورس و سکه و دلار همین دیروز عمر توافق به سر اومد!
تو مجلس ایران و کنگره آمریکا حداکثر ظرف 60 روز...تو عرصه روابط بین الملل حداکثر 6 ماه تا یکسال...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی