خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

تهران امروز...داغ داغ

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

هوای امروز خونسار رو نمیدونم چطور بود ولی هرچی بود بطور قطع از تهران خیلی خیلی خنکتر بود... امروز هوای تهران داغ داغ بود،علی الخصوص ساعت دو سه حوالی خیابون های مرکزی شهر واقعأ باد داغ آدم رو اذیت می کرد...البته داغی هوای امروز تهران به پای داغی هوای اهواز و آبادان و خیلی از شهرهای جنوبی نمی رسه ولی اگه ترافیک و آلودگی هوا رو هم به این گرما اضافه کنیم فکر کنم بشه گفت تهران امروز برای خودش جهنمی بود داغ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۶)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
پاسخ:
ساسان عزیز
خدا ترافیک وبلاگ آدم رو زیاد کنه وگرنه از دست سایت 24ip.ir چه کاری برمیاد؟
برای وبلاگ این حقیر همین چهارتا بازدید کننده کافیه...مخاطب من مردم خونسار هستند و من مطالب خودم رو به عشق همه همشهری های گلم می نویسم . همین که این عزیزان وبلاگ من رو بخوانند از سر من هم زیادیه...
سلام وبلاگ خوبی داری یه سری هم به وبلاگ من بزن و کلی بخند.........
پاسخ:
آقا قربون شما...
از اینکه باعث شادی دل مردم شدی از شما سپاسگذارم
۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۰ علی معصومی
من که دیروز ظهر تو همون ساعت خوابیدم یه رو انداز کشیدم رو خودم البته خونه ما خیلی خنکه .
امروزم که هوا عادی بود فکر کنیم حدود 24 تا 28 درجه بود
پاسخ:
عوضش تهران نه کولر آبی جواب میده نه کولر گازی...داغ داغ داغ
تهران غیر قابل تحمل شده ولی چاره ائی نیست و باید تحمل کرد
قدر خونسار رو بدونید...تنها مشکلات خونسار بیکاری،کمبود درآمد و نقص امکانات هستش که اینها هم با همت مردم و مسئولان قابل رفع هستند وگرنه بقیه چیزهاش عالیه...
اینجا هم نسبتا گرم بود
من الآن مقابل پنکه نشستم....
البته خونه ما طبقه بالا و آفتاب گیره به همین دلیل گرمتر از طبقات پایینه.
خدا شما رو هم از شر گرما خلاص کنه ....
پاسخ:
خدا همه ما رو از شر گرما و سرما نجات بده،انشاالله 
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۲ درنگ نامه
خونسارم گرم شده ولی نه به اندازه ی تهران . باید اعتراف کنیم هرچند هوای خوانسار در فصل گرما بسیار خنک تر از سایر نقاط کشور است ولی احساس می کنیم هوای شهر سال به سال در حال گرمتر شدن است . میترسیم چند سال دیگه این هوا رو هم دیگه نداشته باشیم ..
پاسخ:
ایمان جان
علت اصلی گرمای هوای این چند روز قرار گرفتن پر ارتفاع جنب حاره ائی روی ایران و تمرکز کم فشار حرارتی روی فلات ایران و مشخصأ منطقه غرب دشت کویر بوده و قم و کاشان با 50+ درجه دیروز رکورد گرمترین شهرهای دنیا رو شکستند...
تا وقتی ما به طبیعت بی احترامی می کنیم و باعث آلودگی محیط زیست می شویم و مراتع و درخت ها رو نابود می کنیم باید انتظار گرمای کشنده رو داشته باشیم:((
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۹ درنگ نامه
نه خوشم اومد مدتها بود دیگه برای کسی از این چیزا نمی گفتم . چون شانس ما هر چی اطلاعات دقیق هواشناسی میدادیم یا مسخرمون می کردند یا می گفتند آقای اصغری دوباره اومد . دیگه مدتی بود عامیانه در مورد هوا می گفتم . خوشحالم با یه علاقه مند حرفه ای هواشناسی آشنا شدم
پاسخ:
آقا قربون شما...اصلأ چطوره با هم یه انجمن هواشناسان آماتور راه بیاندازیم و اطلاعات خودمون رو با هم به اشتراک بگذاریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی