خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

وایبر،لاین،تلگرام ودیگر هیچ...

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ب.ظ
این روزها گویا عمر وبلاگ و وبلاگنویسی دیگه به سر اومده...مثل درشکه،مثل چراغ نفتی و مثل خیلی چیزها که یک زمان بودند و امروز دیگه نیستند...این روزها دیگه وایبر،لاین،تلگرام،اینستاگرام و... مجالی برای بقای وبلاگ و وبلاگنویسی نگذاشته!
دوست ندارم به این سرویس ها مهاجرت کنم...
دوست ندارم تو اسمارت فون ها پیام بگذارم...
دوست ندارم که دیگه ننویسم...
انگار چاره ائی نیست چون به تدریج ما وبلاگنویس ها باید به تاریخ بپیوندیم...مثل خیلی ها که بودند و حالا دیگه نیستند!
ولی خیالی نیست چون تا وقتیکه میشه نوشت من می نویسم...حتی اگر دیگه کسی وبلاگ نخونه.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
سیدشهاب میرشفیعی

وبلاگ

نظرات  (۶)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ زهرا مهدوی
نا امید نشید.این چیزها زودگذره.عمر این سرویس های جدید هم به زودی تموم میشه.خوبیش اینه که بعدش هر کی برمیگرده سراغ وبلاگ واقعا بش تعلق داره.در ضمن خیلی از وبلاگ نویس های قدیمی به خاطر مشکلاتی که آقایون براشون ایجاد کردند یا نمی نویسن یا مخفیانه می نویسن.
در هر صورت من که مثل قبل بی وقفه مشغول خوندن وبلاگ دوستان خوانساریم هستم و خواهم بود.
پاسخ:
خانم مهدوی
از لطف شما بی نهایت سپاسگذارم 
به هر حال تشویق های دوستان خوبی مثل شما قوت قلبی برای این حقیر بوده و هست...امیدوارم بعنوان فرد کوچکی از خانواده بزرگ وبلاگستان خوانسار بتوانم در این مسیر ثابت قدم و مفید و موثر باشم
البته برای من هم مشکل زیاد بوجود آوردن ولی فعلأ که دارم مقاومت می کنم ...حالا تا کی این مقاومت دوام بیاره خدا میدونه
همش تخسیر بلاگفاست!
منکه گفتم خر است :(
پاسخ:
ای بابا ...هیچکس عزیز
شما همه اش میگی بلاگفا خر است،بلاگفا خر است
آخه بلاگفا چه شباهتی به خر داره؟؟؟
خر چهارتا پا داره،دو تا گوش دراز داره،سم داره،دم داره،صدای خاصی داره و کلی هم بی منت بار میبره ولی بلاگفا چی؟نه سم داره نه دم نه گوش دراز و نه چهارتا پا:))) حتی بارهم نمی بره
بطور کلی بلاگفا هیچی نداره...
اینجا چه خبره!!!!!!
کی اومدی اینجا؟
چرا خبر ندادی؟
من گفتم این چرا وبلاگشو ترکوند!!!!!
پاسخ:
سلام کمش جان
خیلی وقت بود چشم به راه شما بودم
خودم هم نمی دونم چی شد آمدم اینجا...البته تو 2 تا پست دیر هنگام خبر دادم ولی چه کنم که دیگه برای اطلاع رسانی دیر شده بود
http://khansarnameh.blog.ir/1394/03/28/a122
http://khansarnameh.blog.ir/1394/03/29/a125
امروز خیلی خوشحالم چون کمش عزیز به وبلاگم تشریف آورده:)

به نظر من سیستم‌های جدید پس از گذشت تب اولیه مخاطبان خاص خودشون رو جمع میکنند و سیستم‌های قدیمی هم مخاطبان اصلی خودشون رو خواهند داشت البته و صد البته تا وقتی کارکرد خاص خودشون رو داشته باشند.
به نظر من شبکه‌های اجتماعی کارکرد وبلاگ رو ندارند و به همین دلیل وبلاگ موندنی خواهد بود. گیرم که مدتی با یه چالش مواجه بشه....

پاسخ:
امیدوارم این چنین باشه
البته تجربه هم فرمایش شما رو تائید میکنه
مردم ایران عاشق پدیده های نو هستند و بعد که خسته شدند دوباره بر می گردن سر جای اول...مثل درشکه های میدون نقش جهان اصفهان و بازار تهران که امروزه برای سوار شدن به اونها باید کلی پول داد
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۰ درنگ نامه
من فکر می کنم خیلی ها زود جو گیر میشند و در ادامه زود خسته . نمی دونم شاید یه احساس باشه و شاید سخت باشه اینجا منظورمو توضیح بدم .ولی فکر می کنم وبلاگ نویسی شاید مثل این چند وقت ، مدتی بی رمق بشه ولی مطمانم وضعیتش اینطور نمی مونه و دوباره جون میگیره .
یه بابایی در مورد رکود وبلاگ نویسی تو خونسار می گفت تقصیر خودتونه مطالبتون رو منظم و جذاب ارائه بدین مخاطب خواهید داشت .....

پاسخ:
مشکل رکود وبلاگنویسی مربوط به همه جای کشوره
مردم این زمونه همه وایبر باز شدند...
البته این دوست ما هم راست میگه چون وبلاگ بی نظم مخاطبش کم میشه
البته و صد البته مشکلات بلاگفا هم در این بین بی تقصیر نبود...80درصد وبلاگستان خونسار مشترک بلاگفا هستند
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۸ کامران میرمحمدی
شهاب جان
هر کدوم از اینها مخاطب خودشون رو دارند و برخی مخاطب ها مشترکند .
وبلاگها به این دلیل بی رونق شده اند که خودمون چیزی توشون نمیذاریم که کسی ببینه !!!!!
وبلاگها قبلا با نظرات خودمون و مطالب خودمون بود که رونق داشت ، الان خودمون مطلب نمیذاریم ، به هم سر نمیزنیم و نظر نمیدیم همدیگه رو به چالش نمیکشیم .... خوب طبیعیه که بی رونق بشه
پاسخ:
کامران جان 
فرمایش شما رو کاملأ قبول دارم و امیدوارم که این روند عوض بشه...
این اوضاع برای من خیلی ناامید کننده شده ولی ناچارأ باید نوشتن رو ادامه بدم چون به نوشتن معتاد شدم...اعتیاد از نوع شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی