خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

زمانی برای استراحت

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

این روزها اصلأ دل و دماغ نوشتن ندارم...نمی دونم چرا؟شاید بخاطر خستگی ناشی از مشغله زیاد کاری و یا گرما و آلودگی دائمی هوای تهران باشه...شاید هم مسائل و حاشیه های این چند روز گذشته وبلاگ خوانسارنامه باعث این خستگی فکری شده و صد البته فضای سرد حاکم بر وبلاگستان خونسار که ناشی از مشکلات بلاگفا هستش هم در این بین بی تاثیر نبوده.

اگر عشق و علاقه بی حد و حصر من به نوشتن مطلب نبود شاید برای چند ماه خوانسارنامه رو تعطیل می کردم و بی خیال خونسار و اخبار و حوادثش می شدم ولی حیف که هم عاشق خونسارم و هم عاشق نوشتن...

حالا که داره ماه مبارک رمضان از راه میرسه شاید زمان خوبی برای استراحت فکری باشه،آخه ماه مبارک رمضان زمان بازگشت به خود و زمان نوسازی و ترمیم تمام نقص های رفتاری و زخم های روحی هستش و فرصت مناسبی جهت نو شدن...امیدوارم آخر ماه مبارک رمضان دیگه اثری از خستگی و دردهای روحی در وجود هیچ یک از ما نباشه...انشاالله


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۳)

استراحت خوبه. من سعی میکنم هیچ وقت خودم رو مجبور به نوشتن نکنم. 
پاسخ:
نوشتن برای من تبدیل به یه اعتیاد ویران کننده شده...
سلام بر سید بزرگوار بلاگرای خوانساری
بعد از مدتی غیبت اومدیم سری به دوستان بزنیم که هم خوشحال شدم و هم ناراحت .
خوشحال از پشتکار خوب شما در نوشتن و پرداختن به مسائل خوانسار و رونق گرفتن این وبلاگ خوب و ارزشی و همچنین اومدن یه بلاگر جدید اونم از دوستان خوب یعنی حسین تولایی و ناراحت از رکود اکثر وبلاگای شهر و حتی سایت خوانسار نیوز
امیدوارم همیشه حس نقد و پاسخگویی در شهر زنده باشه
موق باشیند

پاسخ:
ممنون عزیز
از آمدن دوباره شما خوشحال شدم،امیدوارم این آمدن منجر به ماندن و این ماندن مستمر باشه
به هر حال در عالم وبلاگ نویسی شما استاد و پیشکسوت ما هستید و درنگ نامه الگوی من در وبلاگنویسی
برای بازگشت پر انرژیتون دعا میکنم

شما هم دم افطار بلاگفا رو دعا کنید :(
پاسخ:
:))))
من که خداحافظی نکردم...فقط گفتم خسته ام و به عبارت دیگر چون جائی نرفتم پس بازگشت هم ندارم...
شما هم همه ما رو سر افطار دعا کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی