خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

مدیریت سرویس وبلاگ بیان پاسخ برخی از سئوالات کاربران بلاگفا را که خواستار مهاجرت به سرویس وبلاگ بیان بودند را داده که لینک این صفحه را جهت استفاده دوستان بلاگفائی در ذیل همین مطلب درج کردم،امیدوارم مطالعه این پرسش و پاسخ ها برای دوستان  مفید باشه

http://help.blog.ir/post/200

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۵)

دلیلشون برای عدم امکان درج شکلک منطقی نیست. حتی توهین به مخاطبه. هر کس خودش بهتر تشخیص میده چه طور عمل کنه. مگر فضای وبلاگ من مایملک اونهاست که مطابق سلیقه اونها توش عمل کنم؟

اما مسئله من این نیست. مسئله من اینه که مالک و مدیران بیان رو نمیشناسم. به نظرم لازمه سایتی که قراره این همه اطلاعات از من داشته باشه هویت خودش آشکار باشه.
پاسخ:
البته این نظر شما در خصوص بیان و حریم خصوصی و امکانات وبلاگ متین و محترمه 
ولی یه سئوال«مگه شما مدیران بلاگفا رو میشناسید؟»
من نه مدیران بلاگفا رو میشناسم نه بیان رو من حتی شما رو هم نمی شناسم ولی برای همه شما احترام ویژه ائی قائلم
البته یکی از افتخارات بیان حفظ اسرار هویتی کاربران و عدم ارائه اطلاعات به پلیس فتا بود
من فرق دارم. من که از کسی اطلاعات خصوصی نمیگیرم.
مدیر و صاحب بلاگفا آقای شیرازیه و پیشینه‌ش قابل دسترسی. یه شخصیت واقعی و حقیقی و در دسترس همگان.
پاسخ:
کمش جان
افتخار وبلاگ بیان حفظ اسرار هویتی کاربران بوده و به همین خاطر باره از سوی مقامات پلیس فتا تحت فشار قرار گرفته
ثانیأ شما می توانید با اطلاعات هویتی غیر واقعی در بیان ثبت نام کنید
ثالثأاگه ما خلاف نکنیم(البته بلا نسبت شما) و مرتکب جرم نشیم دلیلی نداره از افشای اطلاعات هویتیمون بترسیم ضمن اینکه  اطلاعات IP  کامپیوتر ما از طرف پلیس قابل ردگیری هستش و اگه خلافی بکنیم فورأ رد محل قرار گیری کامپیوتر و یا موبایل ما گرفته میشه و دیر یا زود گیر می افتیم
اومدم عزم کوچ کنم ، این جمله ه نابودم کرد:
"مسلما هیچ‌یک از کاربران بلاگفا به‌اندازه شخص آقای شیرازی ناراحت و تحت‌فشار نیستند و از کاربران خوب بلاگفا می‌خواهیم که به‌پاس خدمات رایگانی که بلاگفا در این سال‌ها ارائه کرده است، شرایط را درک کنند و صبوری بیشتری از خود نشان دهند. امیدواریم بلاگفا نیز هرچه زودتر از این شرایط خارج شود و مجددا به سرویس‌دهی بپردازد."


پاسخ:
من هم امیدوارم هر چه زودتر بلاگفا از شرائط بحران خارج بشه
مهم پویائی جامعه وبلاگ نویسان ایران هستش و نام سرویس دهنده وبلاگ مهم نیست
موافقم که کسی از دید قانون پنهان نیست اما بحث حریم خصوصی ارتباطی با کار غیرقانونی نداره. 
از اینها که بگذریم چرا شخصیت حقیقیشون پنهانه؟ شرکتی که خدمات عمومی میده چرا هویت صاحبش رو آشکار نمیکنه؟ آیا تا حالا به این سوال پاسخ دادند؟ پس پاسخگویی و شفافیت فقط برای دولت خوبه؟ به خودمون که رسید غیر شفاف میشیم؟ من با نفس این عمل مشکل دارم ...
پاسخ:
من شماره تلفن آقای علی قدیری مدیر عامل شرکت بیان رو ندارم ولی اگر خواستید میتونم آدرس شرکت و شماره تماس ثابت مدیر عامل رو برای شما پیدا کنم
خیلی از لطفت ممنونم. هر چی سرچ کرده بودم نتونسته بودم مدیر بیان رو بشناسم....
حالا قضیه برام روشنتر شد. برم ببینم سابقه‌ای از ایشون جایی پیدا میکنم؟

پاسخ:
قابل شما رو نداشت،من هم سعی می کنم اطلاعاتی از ایشون بدست بیارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی