خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

خدمت یعنی این...

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

خیلی از ما فکر می کنیم که برای خدمت مفید و موثر به شهرمون نیاز به کلی سرمایه و امکانات داریم و تصور می کنیم که کار خیر و خدمت رسانی به همشهریان فقط از طریق ساخت مسجد و مدرسه و درمانگاه و... امکانپذیره ولی خیلی از کارها هست که بدون سرمایه و سر و صدای زیاد میتونه یک خدمت بزرگ به شهرمون تلقی بشه...یکی از این کارهای خیر و مفید شناساندن زیبائی های شهرمون به سایر هموطنان هستش.

در جمع خود ما خیلی از دوستان رو می شناسیم که با هنر خودشون به خونسار خدمت می کنند و یکی از این عزیزان دوست خوبم جناب آقای علی معصومی همشهری خوب ما هستش که با هنر عکاسی خودش زیبائی های خونسار رو به هموطنان ایرانی معرفی کرده و خیلی از ایرانیان خونسار رو از طریق عکس های علی معصومی و سایت kherspix.ir می شناسن.

علی معصومی بدون سر و صدا و بسیار متواضعانه مجموعه بی نظیری از عکس های هنری مناظر طبیعی خونسار رو تهیه کرده که هم از لحاظ تکنیکی و هم از نظر زیبائی شناختی درخور توجه هستند و بدین وسیله از طریق لنز دوربین،بهشت خونسار رو میهمان دیدگان کسانی نموده که تا بحال به خونسار نیامده اند.به عبارتی خدمت علی معصومی در معرفی خونسار کمتر از بسیاری از خدمات عام المنفعه خیرین خونسار نیست.

این حقیر معتقدم که تقدیر از این جوان خادم و هنرمند و سایر جوانانی که بدون توقع و یا امکانات آنچنانی زمینه معرفی شهرمون رو به جهانیان بوجود می آورند وظیفه تک تک ماست و همه ما علی الخصوص مسئولان و صاحبان امکانات موظف به حمایت و پشتیبانی از این عزیزان بوده و با حمایت و تشویق این عزیزان است که می توان شهری زیباتر و آبادتر داشت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۳)

تا اونجا که من متوجه شدم آقای معصومی بر اساس علاقه خودش عکاسی میکنه و از کارش لذت میبره. و چون به کارش علاقه داره براش مهم نیست دیگران چه بازخوردی میدند و هیچ وقت سرخورده نمیشه. 
این کارش برای شهر بسیار مفیده بدون اینکه ایشون چشمداشتی از شهر داشته باشه. 
به این میگند معامله برد برد و به نظرم چنین خدمتهایی مستمر خواهند ماند....
دستش درد نکنه
پاسخ:
بله،صد در صد
وقتی انسان راه درستی رو در زندگی خودش در پیش بگیره و از کارش لذت ببره و عاشقانه و بدون چشم داشت مادی تلاش بکنه خود بخود موفق میشه و کارش منشاء خیر و برکت برای همه اطرافیانش میشه...
بعضی ها صرفأ برای پول کار می کنند و بعضی ها به قصد شهرت،هیچ کدوم از اینها از زندگیشون لذت نمی برند ولی کسانیکه برای دلشون کار می کنند هم لذت می برند و هم به پول و شهرت می رسند...
آقای معصومی آثار بسیار ماندگاری رو پدید آوردند و ای کاش اسپانسری پیدا میشد تا ایشان یک نمایشگاه از عکس های خونسار در تهران برگزار می کردند.
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ جوینده حقیقت
مرسی از معرفی ... رفتم سایتشون و عکسها رو دیدم ... خیلی خوب ... خیلی خوب تر از خوب ...

اسم سایتشونم جالبه البته :دی

+ همساده شدیم :)
پاسخ:
خوشحالم که توانستم یک سایت خوب رو به دوستان معرفی کنم
عکس های سایت آقای معصومی برای اغلب ما زنده کننده یک حس نوستالوژیک هستش...
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۸ علی معصومی
سلام جناب میرشفیعی عزیزم. اول باید تشکر کنم که من رو با مطلب خوبتون شرمنده کردید واقعا کارهای من ارزش این تعریف رو نداشت . به قول شما و دوست خوبمون کمش این ها چیزهای هستن که برای دل خود ادم انجام میشه درست مثل مقاله های خود شما که بسیار کارشناسی شده و بجا هستن و یا حتی مطالب زیبای کمش که حتی هویت اصلی ایشون هم مشخص نیست.
واقعا از لطف بزرگتون ممنونم انشالا با عکس های بعدی و مستمر از خجالت لطف شما در بیام .
پاسخ:
این مطلب یک جور ادای دین نسبت به یک همشهری هنرمند بود 
شما با کارهای خوبت داری به شهر خدمت می کنی و این جای تقدیر و تشکر داره...
امیدوارم یک روز شاهد برگزاری نمایشگاه عکسهای شما در بهترین گالری های دنیا باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی