خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

چاپخانه رویاها

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ق.ظ



حدود 5 سال پیش و در اوج شکوه دولت آقای احمدی نژاد بود که طرح احداث بزرگترین چاپخانه صنعتی کشور در خوانسار با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حمایت و لابی های بعضی از رجال خونساری و غیر خونساری جنبه اجرائی به خود گرفت،همان زمان هر مسئول دولتی که می رسید علی الرغم علم به خصوصی بودن این پروژه آن را از افتخارات دولت معرفی کرده و هر روز وعده تازه ائی در خصوص زمان افتتاح این طرح ملی می داد.

متاسفانه سایت وزین چشمه سار در مقاله ائی در تاریخ 13 خرداد 94 با نوعی جریان سازی مطبوعاتی و تحریف واقعیت مدعی دولتی بودن این پروژه در روز اول (در دولت قبل) و خصوصی شدن آن در حال حاضر(دولت فعلی) شده حال آنکه با اندکی جستجو در اخبار مرتبط با این پروژه کاملأ معلوم می گردد که این طرح با سرمایه بخش خصوصی در حال احداث بوده و در هیچ زمانی مدرکی دال بر دولتی بودن این پروژه وجود نداشت ولی بواسطه تبلیغات سنگین مسئولان دولت قبل در خصوص این پروژه بعضی از افراد به اشتباه این پروژه را دولتی تصور نمودند،این پروژه که در حال حاضر به جمع طرح های کلنگ خورده و نیمه تمام دولت قبل پیوسته و مانند باری عظیم بر دوش دولت روحانی سنگینی می کند حاصل بی تدبیری های دولت گذشته و وعده های پوچی بود که دولت داش محمود به مردم و سرمایه گذاران می داد.

امروز هم مردم خونسار و هم سرمایه گذار نگون بخت این پروژه در دام وعده های پوچ دولت قبل گرفتار شده اندو هیچ چاره ائی جز انتظار معجزه و گشایش ندارند.البته فراموش نکنید که این پروژه در سال 90 و 91 با بحران افزایش قیمت دلار مواجه شد و تمام نقشه های موسسان آن نقشه بر آب شد و امروز هم با وجود مشکلات فعلی بعید می دانم که به این زودی ها گشایشی در کار این پروژه صورت پذیرد.

به هر حال توقع من از ارباب جراید علی الخصوص مسئولان سایت چشمه سار آن است که با انعکاس صحیح واقعیت ها به این موضوع پرداخته و خدای نکرده با تحریف واقعیت موجبات تطهیر مقصران اصلی این خرابکاری را فراهم نیاورند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۱)

سلام و با تشکر
این پروژه با سرمایه گذاری مشترک دولت (وزارت صنایع) و مدیر انتشارات گاج آغاز شد ولی بعدها سهم دولت را هم سرمایه گذار خصوصی خرید. یادمان هست که همواره هم جزو خبرهای خوش اقتصادی فرمانداران دولتهای نهم و دهم هم همین پروژه ها بودند تا حدی که اعلام می کردند نه تنهانیروی بیکاری در خوانسار نخواهد بود که از شهرهای دیگر هم نیروی کار می آید.
مدتی هم علت عدم راه اندازی را تحریم ها یا همان کاغذ پاره های محمودی می دانستند که واقعا اثری نداشت!!!!
به هر حال بد نیست همان سایت پیگیر به وامهای کلانی هم که از برکت این پروژه توی جیب سرمایه گذار رفته و معلوم نیست چه شده و همچنین ارزش افزوده ای که الان بابت زمین و ساحتمان نصیب شده اشاره کنند.

پاسخ:
خواننده عزیز از اطلاع رسانی خوب شما متشکرم
گاج...! و باز هم گاج
رد پای این غول بی و شاخ دم وابسته به بعضی جریانات خاص همه جا حتی در خونسار هم دیده میشه...!
کسانیکه تو این چند سال گذرشون به نمایشگاه کتاب تهران و یا ضلع شمالغربی میدان انقلاب افتاده بنرهای چند ده متری و عظیم این غول بی شاخ و دم صنعت نشر رو دیدند...غولی که نقش جاده صاف کن دولت محمود رو داشت و با همکاری آقای محرابیان و بهمنی کلی وام کم بهره گرفت...چقدر قشنگ قطعه های گم شده این پازل کنار هم جور شد
پس مثلث بهمنی،محرابیان و گاج تو شهرک صنعتی خونسار عینیت پیدا کرده...جالبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی