خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

غذای ایمن

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

شبکه بهداشت و درمان خوانسار خبر از برگزاری جشنواره پخت غذای سالم با شعار ایمنی غذا داده بود،البته برگزاری یک جشنواره در حوزه غذا و فرهنگ تغذیه سالم،اتفاق عجیبی نیست ولی انتخاب شعار «ایمنی غذا» برای این جشنواره واقعأ جالب و قابل تأمل بود،معمولأ واژه غذا را با صفاتی نظیر سالم،مقوی،تازه و... بکار می برند و صفت ایمن برای غذا بکار نمیره،البته شاید منظور از این شعار نداشتن خطراتی نظیر انفجار و یا مسمومیت و... باشه ولی ماجرا وقتی جالبتر شد که عکس مرتبط با این خبر عکس سبزی پلو با ماهی بود!

البته از هر نظر که نگاه کنیم سبزی پلو با ماهی،هر چند غذای سالم و مفیدی هستش ولی بواسطه تیغ ماهی(علی الخصوص در ماهی های شمال) واقعأ غذای خطرناکی هستش و کمی بی احتیاطی در خوردن این غذا با تیغ میتونه واقعأ خطرناک و دردسر زا باشه.

به هر حال دست شبکه بهداشت و درمان خوانسار بابت برگزاری این جشنواره درد نکنه و امیدوارم برگزاری چنین جشنواره هائی در آینده(مشروط به انتخاب صحیح شعار) تداوم داشته باشه.

نظرات  (۱)

:)
گشنم شد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی