خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

شمعدونی

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ


بلاخره بعد از چند وقت یه سریال درست و حسابی از شبکه 3 سیما پخش شد،سریال شمعدونی ساخته سروش صحت از اون دست سریال های طنز خوب و متفاوتی هستش که واقعأ دیدنش ارزش داره...داستان سریال عجیب و غریب نیست ولی پر کشش و جذابه،شخصیت ها هم واقعأ عالی پردازش و چینش شدن...از هوشنگ و عطا گرفته تا دائی جلال و زنش نگین خانم،همه و همه آدم های معمولی و آشنائی هستند که دور و برمون چند تاشون رو سراغ داریم.

گاهی اوقات زندگی ما آدم ها الکی الکی به هم میریزه و همه چیز به هم گره میخوره و یه طنز تلخ بوجود میاد،زندگی آدم های شمعدونی هم همینطوره و زندگی شخصیت های سریال الکی الکی به آشوب کشیده میشه.مشکلات آدم ها و داستان ها معمولی هستش و تقریبأ هیچ چیزی اغراق نشده و کارها و زندگی شخصیت های سریال باور پذیره(حداقل برای ما ساکنان کلانشهرها).

نکته جالب و مثبت سریال هم استفاده از هنرپیشه های جدید و یا بچه های تئأتر هستش مثلأ دائی جلال بعنوان یه آدم رانت دار صاحب نفوذ و بقول معروف هزاردستان که به نوعی بازگشت متفاوت رشید به دنیای سریال هاست و یا برادر آقای نعمتیان(آسانسور چی خواستگار زیبا) که بعنوان یه هنرپیشه جدید واقعأ درست شخصیت پردازی شده.

به هر حال دیدن این سریال رو که هر شب ساعت 21 از شبکه 3 سیما پخش میشه به همه دوستان توصیه می کنم،امیدوارم ببینید و لذت ببرید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۱
سیدشهاب میرشفیعی

سریال شمعدونی

نظرات  (۱)

من خیلی دوسش ندارم ، چون انتخاب دیگه ای وجود نداره میبینمش.
ولی از اون پسر بچهه خوشم میاد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی