خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

کلنگ زنی

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

نمیدونم چرا اینقدر از مراسم کلنگ زنی خوشم میاد...!کلی آدم و شخصیت سیاسی و غیر سیاسی با دایره و دمبک راه میفتن تا یه طرحی رو که ممکنه به سرانجام برسه یا نرسه رو کلنگ بزنند!نکته جالب این ماجرا هم اونجاست که فردا روز که این پروژه هم به خیل پروژه های نیمه تمام کشور اضافه بشه.

یادمه سال 88 یکی از دوستان من رو به مراسم کلنگ زنی یه طرح گردشگری تو استان زنجان دعوت کرده بود و وسط سیاه زمستون رفتیم وسط بیابون های اطراف زنجان تو گل و شل وایسادیم به انتظار مقامات،خلاصه بعد از کلی معطلی حضرات استاندار و فرماندار و نماینده مجلس و فرمانده انتظامی و رئیس دادگستری و... با ده تا ماشین اومدند یه کلنگی زدند و همه با هم رفتیم جهت صرف نهار و خلاصه اینکه این ماجرا برای خودش ماجرائی بود.

هفته گذشته همون دوستمون زنگ زده جهت دعوت به شرکت در مراسم کلنگ زنی مجدد همون پروژه البته با یه اسم جدید!!!

وقتی ازش می پرسم این دیگه چه کاریه؟ جواب میده اون کلنگ زنی تو دولت قبلی بود این تو دولت جدید و چون کلی از مسئولان عوض شدند پس این یه مراسم جدیده!

به غیر از مراسم های کلنگ زنی مربوط به پروژه های بخش خصوصی شاهد چنین کلنگ زنی هائی در پروژه های عمومی هم هستیم،اصلأ چرا راه دور بریم،تو همین خونسار خودمون چند تا پروژه رو سراغ داریم که با کلی سر و صدا کلنگ خورده و هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده...نمونه اش همین تونل خونسار و یا طرح انتقال آب از قمرود،تو ماجرای تونل خونسار که قرار بود اواخر سال 93 کار حفاریش تموم بشه هنوز اندر خم یک کوچه هستیم و بقول خودشون پروژه به لایه های ریزشی برخورد کرده و حالا حالاها باید پول بریزند به حلق پروژه،تو پروژه طرح انتقال آب هم که میگن همه کارهاش تموم شده فقط مونده تهیه ربان قرمز و قیچی جهت افتتاح که علی الظاهر بخاطر تحریم ها فعلأ امکان تهیه ربان قرمز و قیچی میسر نیست و هر وقت این مشکل حل شد پروژه افتتاح خواهد شد.

مسئول محترم که احتمالأ این مطلب رو داری مطالعه می کنی،فراموش نکن که خدمت به مردم فقط شرکت در مراسم کلنگ زنی و وعده و وعید دادن به مردم نیست...پس اگر یک روز خواستی تو مراسمی این چنینی شرکت کنی اولش دقت کن که این پروژه اصلأ توجیه و فایده داره یا نه؟اگر داشت تو مراسم کلنگ زنی جو گیر نشو و تاریخ افتتاح نده و صادقانه اعلام کن تاریخ افتتاح پروژه رو فقط خدا میدونه،والسلام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۲
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی