خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

مسافر کوچولو

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ب.ظ

امروز (29 فروردین 94) برای من یه روز ویژه و خاص بود

امروز از کله سحر دنبال یه کار خیلی خیلی مهم بودم

امروز صبح رفتم استقبال یه مسافر کوچولو

دختر کوچولوی بابا امروز به دنیا اومد

من خلاصه بابا شدم و حالا عجب حس خوبی دارم

تولد اولین فرزند خیلی هیجان انگیزه

من که برای پدر و مادرم بچه خوبی نبودم ولی امیدوارم دختر کوچولوی من برای باباش فرزند خوبی باشه...

انشاا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۹
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۹)

الاااااااهی

سلام و تبریک و تبریک و تبریک

ان شاالله قدمش براتون خیر باشه و خدا به شما توان بده سنگ تموم بذارید در امر خطیر پدری ...

از جانب بنده روی ماه نی نی و مامان نی نی رو ببوسید و صمیمانه تبریک بگید ... شاد و سلامت باشند در پناه حق :)
پاسخ:

جوینده عزیز 
سلام
از لطف شما متشکرم
انشاا... خدا همه مادرها و نی نی های دنیا رو در پناه خودش حفظ کنه
به به کم الله...
امیدوارم هر چی دوست دارید نصیبتون بشه....
پاسخ:
کمش جان
از لطف شما متشکرم
فعلأ که از خدا سلامت مادر و فرزند رو خواستارم و احتمالأ بعدأکلی چیز دیگه!
راستی بابا بودن سخته؟
سلام
تبریک عرض می کنم.
انشاا... قدمش خیر باشه و زیر سایه شما و مادرش و در پناه حق بزرگ بشه.
پاسخ:
ممنون شهرام جان
الهههههههههههههی

مبارک باشه
خداکنه همیشه قلبتون آروم باشه تا دختر نازتون توی آغوش پدر آروم بگیره
پاسخ:
ممنون هیچ کس عزیز
البته من شلوغ بازیم فقط تو فضای مجازیه و تو خونه مثل بره آروم هستم چون معتقدم فضای خونه فضای آرامشه...بنظر من تو خونه مرد باید حرف آخر رو بزنه و اون هم فقط یک کلمه است...«چشم»
بابا شدن تو 38 سالگی یک کم دیره ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است.
بابا بودن خیلی خیلی سخته. و نیز مامان بودن. هم علم لازمه هم تحمل در عمل.
یکی از مشکلات بشریت در این زمینه تئوریهای شخصیه. خصوصا قشر با سواد خیال میکنند چون اهل علم هستند تئوریهای شخصیشون در مورد تربیت بچه هم درسته. و شروع میکنند به اجرای اونها. 
به نظر من یه کتاب جامع در این زمینه بخونید.
بسته هوشان شروع خیلی خوبیه.
نکته اینه که قسمت اعظم شخصیت بچه تو دو سال اول زندگی شکل میگیره یعنی درست زمانی که زبون نمیفهمه. ما خیال میکنیم بچه رو باید مدرسه خوب فرستاد و کتابخونش کرد تا شخصیت خوبی پیدا کنه در حالی نوع بغل کردن و شیر خوردن و اخم کردن و نگاه کردن و... هست که بیشترین تاثیر رو تو شخصیت بچه داره...
پاسخ:
کمش جان از راهنمائی خوبت ممنونم،اگه کتاب یا منبع خوبی در این زمینه سراغ داری ممنون میشم معرفی بکنی حتمأ تهیه خواهم کرد...من هم اعتقاد دارم تربیت بچه از زمان جنینی و نوزادی آغاز میشه و باید از الان بچه رو تربیت کرد
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۳ کامران میرمحمدی
مبارکه شهاب جان
واقعا مبارکه
خیلی خوشحال شدم 
دخترم که هست پس خیلی خوشبحالت شده و خدا خیلی دوستت داشته

پاسخ:
کامران جان متشکرم
بابا شدن کلی بدو بدو داره،روز بدو شب نخواب...این است بابا شدن

همون بسته هوشان که عرض کردم خیلی مفیده.:

http://hooshan.ir/


دکتر ولی‌ سهامی هم متخصص برجسته تربیته که فکر کنم در این زمینه کتاب داشته باشه.
سرچ کردم این شد نتیجه:
http://ava90.niniweblog.com/post218.php

http://morvarid-pub.com/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85%DB%8C-au-358.html

http://seemorgh.com/lifestyle/relationship/parenting/67457-67457/

پاسخ:
ممنون
به به ....
مبارک باشه براتون قدمش ...

بهار با تموم زیباییهاش یک گل زیباتر رو تقدیم شما کرده ...

چه جالب من هم پسر گلم رو خدا توی سی ام فروردین بهم هدیه داده ...


حالا کی وکجا بیایم برای خوردن شیرینی ..؟
پاسخ:
آقا مبارک باشه...تبریک تبریک
امسال تا اینجا 2 تا تازه خونساری به جمع خونساریان اضافه شده
انشاا... قدم نو رسیده برای شما هم مبارک باشه.

خیلی ممنونم از لطفتون ....

من گفتم سی ام فروردین ولی شرمنده باید میگفتم سی ام فروردین سال 83
پاسخ:
وشکو جان
فرقی نمی کنه... به هر حال مبارکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی