خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

ایران برگر

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ



امشب قسمت شد تا پس از حدود یکسالبرم سینما،اون هم برای دیدن فیلم ایران برگر،هر چند که خود فیلم چنگی به دل نمی زد اما موضوع و مضمونش جالب بود...«انتخابات»،کلأ ما ایرانی ها عاشق شرکت تو انتخابات هستیم (چه بعنوان کاندیدا و چه بعنوان انتخاب کننده و هوادار) و به انتخابات به دید یه تفریح هیجان انگیز نگاه می کنیم.

انتخابات برای خیلی از ما یک حق و یا یک تکلیفه ولی برای بعضی ها انتخابات یعنی ارضاء نیاز شهرت طلبی و قدرت طلبی...این عزیزان شهرت طلب اهداف پست خودشون رو پشت شعارهای قشنگی مثل «خدمت به مردم» و «وظیفه شرعی» پنهان می کنند و با عوام فریبی دنبال کسب قدرت و رانت خواری هستند...البته اینجانب قصد توهین به هیچ کسی رو ندارم ولی معتقدم تنها راه خدمت به مردم انتخاب شدن تو انتخابات شورایاری و شورای شهر و مجلس و...نیست.

هر کاندیدا ممکنه میلیون ها تومان برای تبلیغات انتخاباتی خودش خرج بکنه (این رقم تو انتخابات ریاست جمهوری سر به میلیارد می زنه)کلی ریخت و پاش و پول کاغذ و پوستر و بنر و بوق و کرنا...خوب اگه این همه پول تو راههای مفیدتری خرج می شد بهتر نبود؟کی گفته تنها راه خدمت به مردم انتخاب شدن تو انتخابات و نماینده شورا و مجلس شدنه؟...کس که درست کار می کنه خادم به مردم نیست؟کسی با سرمایه خودش برای مردم کار و شغل درست می کنه خادم نیست؟کسی که دنبال حل مشکلات مردمه مقبول خاص و عام نیست؟

من به دنبال تخریب کسی نیستم و معتقدم خیلی از کسانیکه هم اکنون نماینده مردم  تو شوراها و مجلس هستند واقعأ با نیت خوب خدمت به مردم وارد این عرصه شدند ولی باز هم تاکید می کنم که اندک کسانی هستند که بدون داشتن صلاحیت و توانائی واقعی با سوء استفاده از غفلت و باند بازی های موجود در نهادهای نظارتی پا به عرصه انتخابات می گذارند و در غیاب رقبای متخصص و صاحب صلاحیت در یک رقابت ناعادلانه موفق به ورود به شورای شهر و مجلس می شوند و بعد بجای خدمت به مردم زجر کشیده دنبال کسب منافع شخصی خودشون می افتند.

انتخابات (انتخاب کردن و انتخاب شدن) یک تفریح،بازی و یا حتی کسب و کار نیست،انتخابات یعنی عرصه محک خوردن میزان بصیرت و دانش انتخاب کننده و میزان تعهد و تخصص نامزد انتخابات.

و در انتها... به هر حال اینجا ایران است و برای ما ایرانی ها انتخابات یک تفریح و یک هیجان سالم و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در فصل انتخابات جو زده خواهیم شد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۵
سیدشهاب میرشفیعی

انتخابات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی