خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

ما عرب نیستیم

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

خبر شهادت 8 نفر از مرزبانان جوان و عزیز کشورمان در نقطه صفر مرز ایران و پاکستان به دست عمال مزدور رژیم پلید سعودی کام همه ایرانیان را تلخ کرد...تروریست های شرور جیش العدل که در لوای احقاق حقوق مردم بلوچ و در سایه حمایت دستگاه اطلاعاتی خود فروخته پاکستان و با حمایت های مالی دولت خبیث عربستان سعودی بارها و بارها دست به شرارت و تجاوز در منطقه بلوچستان زده اند،هر بار پس از این اقدامات به خاک پاکستان متواری شده اند و بدینوسیله با نا امن کردن استان سیستان و بلوچستان مانع از رونق و ترقی و رفع محرومیت از چهره مناطق شرقی کشور شده اند.

تمام این جنایاتکاران و اشرار خواسته یا نا خواسته بازیچه دست حکام پلید وهابی عربستان بوده و با این اقدامات آب به آسیاب منافع دولت خبیث عربستان می ریزند و در واقع این فریب خوردگان مهره های پیاده و بی ارزش شطرنج عربستان در منطقه می باشند.

دشمنی تاریخی اعراب ملخ خور شبه جزیره عربستان با ملت متمدن ایران امری اثبات شده است و همه تاریخ،سندی موثق از دشمنی های اعراب با ایرانیان است...شاید مهمترین علت دشمنی حکام مرتجع عرب کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس حسادت تاریخی این قوم بی تمدن نسبت به ایران و ایرانیان باشد چرا که ایرانیان مسلمان با پیشینه تمدن چند هزار ساله و با قبول مذهب پیشروی شیعه جعفری و پیروی از ائمه اطهار با افکار ارتجاعی وهابیون مقابله نموده اند...

اعراب بادیه نشین از زمان فتح ایران نگاه تحقیر آمیزی نسبت به ایرانیان داشته و دارند و کماکان ما را موالی عرب می پندارند،این قوم بیابان نشین اگر اسلام نبود هیچ جایگاهی در تاریخ نداشتند و اگر نفت نبود هیچ جایگاهی در جغرافیای سیاسی و اقتصادی جهان برای ایشان قابل تصور نبود...دولت های عربستان و امارات و قطر و کویت و بحرین که به برکت پول نفت به ثروتی باد آورده رسیده اند در این چند ساله گذشته از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران ابا نداشته اند و با هر وسیله ائی به مقابله با ایران پرداخته اند.

از کاهش تعمدی بهای نفت تا حمایت همه جانبه از گروه خونخوار جیش العدل و ... همه و همه نشانه هائی از دشمنی این اعراب تازه به دوران رسیده با ایرانیان شیعه می باشند...در این بین دولت های ضعیف و متزلزلی مثل پاکستان نیز سرباز بی جیره و مواجب این اعراب شده و خاک پاکستان مأمن اشرار ضد ایران شده...خواسته این حقیر از دولت و مجلس ایران نشان دادن مشت آهنین به اشرار و دولت های حامی به ایشان می باشد.جواب این شرارت ها آیا غیر از مقابله با این شرارت ها است؟البته وظیفه اصلی دولت ایران رفع  فقر و محرومیت از این استان و خشکاندن ریشه های اقتصادی و فرهنگی شرارت در این منطقه می باشد.

ما عرب نیستیم و به این عرب نبودن خود افتخار می کنیم،ما ملت متمدن ایران هستیم و به ایرانی بودن خود مفتخریم...ما به شیعه بودن خود مفتخریم...ما به آزاد اندیشی خود افتخار می کنیم...ما عرب نیستیم و هیچ گاه در مقابل اعراب بی ریشه شبه جزیره عربستان سر فرو نخواهیم آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۴)

جسارتا متنتون نژادپرستانه بود.
پاسخ:
کمش جان
وقتی به کارهای خبیثانه این اعراب حاشیه خلیج فارس فکر می کنم واقعأ به عرب نبودن خودم افتخار می کنم هر چند که دوستان معتقدند بنده بخاطر سید بودن یک جورهائی از تبار اعراب محسوب می شوم 
از شاهکارهای پلیس عربستان تو فرودگاه جده در اذیت 2 نوجوان ایرانی گرفته تا تامین مالی داعش و جیش العدل و قتل عام سربازان وطن و تحریک عشایر خوزستان به شورش و حمله بهپاسگاه حمیدیه در روز سیزده بدر و دسیسه نفتی و لابی تو اتحادیه اروپا جهت تحریم ایران و... همه و همه نشانه های دشمنی اعراب با ملت ایران هستش.
با نقدی که به عملکرد دولتهای عرب دارین موافقم.و منهم معترض به رفتار جاهلانه شون و عدم پاسخ متناسب چه از سمت دولت خودمون و چه از جانب ملتمون هستم.

و دست روی دست گذاشتن و منتظر دولت نشستن هم بنظرم اشتباس.
چرا خودمون حج رو تحریم نمیکنیم؟مگر نه اینکه بخش عمده ای از درآمد این دولت های مزدور از همین محل تهیه میشه و تو شرایطی که قیمت نفت هم پایینه این ابزار فشار بیشتر کاربرد داره.


من با افتخارات قومیتی و نژادی خیلی موافق نیستم و معتقدم تا وقتی به خودمون اجازه میدیم اونارو ملخ خور خطاب کنیم، نباید از توهین متقابلشون برنجیم!
پاسخ:
هیچکس عزیز
من هم با برخورد متعصبانه و نژادی مخالف هستم ولی وقتی خباثت این اعراب رو می بینم دلم می گیره...8 تا جوان بی گناه به دست مزدوران عربستان به شهادت رسیدند و دولت ما فقط به دولت پاکستان اعتراض کرد...
عرب ها با پول بادآورده نفت و ذخایر ارزی بیش از 400 میلیارد دلاری که دراختیار دارن تعمدأ قیمت نفت رو به 50 دلار کاهش دادند تا ایران که فقط حق فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت رو داره زیر فشار کمر خم کنه...دولت عربستان هنوز من و شما رو جزء غنایم جنگی صدر اسلام محسوب می کنه و با وقاحت عنوان می کنه که خوزستان جزئی از عربستان بزرگه؟؟؟
وقتی اعراب ما رو مجوس و نجس فرض می کنند،وقتی از نظر شیوخ عرب دختران ایرانی یک کالای مصرفی محسوب میشوند،وقتی تو 8 سال جنگ با پول اعراب جوان های ایرانی جانباز و شهید شدند و وقتی...ما باید چه کار کنیم؟آیا  باید سکوت کنیم؟
دشمن ایران اون سمت اقیانوس ها نیست...دشمنان ایران تو ریاض و ابوظبی و دوحه و منامه و کویت لانه دارند.
به هر صورت اظهار نظر شما ممنون و متشکرم و امیدوارم  این هیجان من را ببخشید
به نظر من بحث رقابتها و دشمنی‌‌های دولتها ارتباطی به ملیت و نژاد انسانها نداره... کما اینکه روسیه و چین و اروپا و امریکا هم کم و بیش بدیهایی در حق ما داشتند.
سیاست الفبای خودش رو داره و انتظار برخوردهای انسانی در سیاست با ذات اون نمی‌خونه. مبنای سیاست تمام کشورها رقابت برای بهینه کردن منافع ملیه....

پاسخ:
من هم  فرمایشات شما رو قبول دارم ولی وقتی اعراب عربستان و بحرین و... حتی تو مسابقه فوتبال هم با ما نژادپرستانه برخورد می کنند و پلیس فاسق فرودگاه جده حتی به کودکان عمره گذار ما هم رحم نمی کنه بنظر شما این جنگ فرهنگ ها نیست.
من در سال 86 با چشم های خودم تو یک همایش بین المللی در زمینه گردشگری دیدم عرب ها چطور در مورد ما فکر می کنند و چگونه عمل می کنند و همین موضوع باعث خروج من در آن سال از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی شد
مگر در جنگ فرهنگ‌ها باید نژادپرستانه برخورد کنیم؟
چه اهمیتی داره که اونها درباره ما چه طور فکر میکنند؟ مگر اونها الگوی ما هستند. 

جسارتا من قصد کش دادن موضوع رو نداشتم و خواستم یه تذکر کوچیک دوستانه بدم اما توجیهات شما ممکنه باعث کج فهمی خواننده بشه به همین دلیل ادامه دادم. اگر واقعا قبول ندارید این برخورد نژادپرستانه غلطه موضوع رو مفصل‌تر ادامه بدم.
پاسخ:
کمش جان
جهت رفع ابهام از این موضوع بزودی یک مطلب تکمیلی در وبلاگ منتشر خواهم کرد که احتمالأ در رفع این سوء برداشت ها موثر خواهد بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی