خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

فصل خانه تکانی

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

کم کم به روزهای پایانی سال و ایام سخت اما خاطره انگیز خانه تکانی نزدیک می شیم...هر چند که تمام بار این چند روز روی دوش مردهای بیچاره قرار می گیره و در انتهای کار جامعه مردان در هر محله چند تا تلفات و مصدوم از ناحیه دست و پا و سر و گردن می دهند اما باز هم خانم های محترمه معتقد هستند که خانه تکانی را خانم ها انجام دادند و مردها هیچ کاری نکردند...

البته خوش بحال خودم که کار خانه تکانی رو  سر صبر تو تعطیلات 22 بهمن تمام کردم و حالا راحت نشستم و برای شما مطلب می نویسم...

به هر حال برای تمام مردهای عزیز آرزوی صبر جمیل و قدرتی عظیم دارم تا این ایام رو به سلامت و با موفقیت پشت سر بگذارند و خانه ائی مثل دسته گل رو تحویل خانم های خانه بنمایند...از خانم های محترمه نیز عاجزانه تقاضا دارم یک کم،فقط یک کم به این مردهای مظلوم رحم کنند و کمتر وسواس بخرج بدند... 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۱
سیدشهاب میرشفیعی

خانه تکانی

نظرات  (۲)

ما کلا خونه تکونی نداریم. 
هر وقت جایی از خونه کثیف باشه تمیزش می‌کنیم. 
پاسخ:
این بهترین کاره ولی حیف که تو فامیل ما رسم شده آخر سال یه زلزله 8 ریشتری در خانه ایجاد می کنند
البته ما سعی می کنیم بهمن ماه این زلزله را ایجاد کنیم که حداقل 2 تا کارگر با دستمزد مناسب جهت کمک پیدا کنیم وگرنه کارگرهای ساده آخر سال دستمزدشون با پزشک فوق تخصص برابری می کنه ...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۷ کامران میرمحمدی
من خداییش فقط پرده هارو نصب میکنم والسلام
پاسخ:
خوش بحالت مهندس جان،اغلب مردها باید تنهائی همه کار بعلاوه نصب پرده رو انجام بدهند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی