خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

حال امشب من

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ

امشب حال خاصی دارم...

امشب برای من رنگ و بوی دیگری دارد...

امشب در سر شوری دارم...

...

برف و بارون دیروز تهران و سرمای ناگهانی و لباس نامناسب اینجانب و پیاده روی اجباری دیشب تو هوای سرد و برفی حسابی کار دستم داد و الان سرما خوردم...حال خاص من هم ناشی از سرماخوردگی بوده و علت تغییر رنگ و بوی امشب هم احتمالأ ناشی از گرفتگی بینی و شور سر هم ناشی از سر درده...

با این شرائط احتمالأ باید تحت شلغم درمانی قرار بگیرم.

انشاا...خدا همه بیماران را شفای عاجل بدهد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۱)

شلغم درمانی:))))
برخی اطبا میگند این آب ریزش برای شستشوی مسیر تنفسی خوبه.
اما اگر خیلی حالتون بده قرص کلداکس خیلی مفیده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی