خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

قیّم زورکی

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

نمی دونم چرا بعضی ها فکر می کنند قیّم خودخوانده دیگران هستند و دائمأ در تلاشند که افکار و عقاید خودشون رو به زور به دیگران تحمیل کنند و تو این راه هر اندیشه مخالفی را تکفیر می کنند...نمی دونم چرا بعضی ها خودشون رو بهتر از دیگران فرض می کنند و سایرین رو پست و حقیر می دونند...نمی دونم چرا بعضی ها حتی به فکر و ذهن دیگران هم کار دارند و بی رحمانه به عقاید دیگران حمله می کنند...

عقیده هر آدمی تا زمانیکه به دیگران آسیب نزنه محترمه ولی هیچ کس مجاز نیست عقاید خودش رو هر چند که خوب باشه به دیگران تحمیل کنه...اگه نمی تونیم عقاید دیگران رو هضم کنیم بهتره خودمون رو تغییر بدیم نه دیگران رو...

خیلی وقت ها می بینیم یکی از همشهریان ما عقیده خودش رو در یک سایت یا وبلاگ منتشر می کنه و بعد یه جریان سازمان یافته بی نام و نشان و مجهول الهویه شروع به حمله به این فرد می کنه و با بی رحمانه ترین و غیر اخلاقی ترین روش ها عقیده اون فرد رو مورد هجمه قرار می ده...این یعنی ترور شخصیت و عقاید آدم ها...این یعنی سازماندهی برای قیمومیت زورکی بر مردم!!!

البته نه کسی  مجازه عقیده خودش رو به دیگران تحمیل کنه و نه میتونه عقیده دیگران رو به زور تغییر بده،به همین خاطر به همه کسانی که دنبال تغییر زورکی عقاید دیگران هستند و یا اینکه خودشون رو قیم مردم می دونند و میخوان دیگران رو به زور به بهشت ببرند توصیه می کنم دست از این کار بیهوده بر دارند و باعث اذیت خودشون و دیگران نشوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
سیدشهاب میرشفیعی

تحمیل عقاید

نظرات  (۲)

سلام و درود به سید بزرگوار
ببخشید که اینقد دیر اومدم اینجا
پستدون رو دقیق نخوندم که نظر کارشناسی بدم.
اومدم که بگم هستم هر چند کمرنگ
پاسخ:
زندانی عزیز سلام
خوشحالم که قدم رنجه فرمودید و به وبلاگ حقیر اینجانب تشریف آوردید
البته حضور شما به هر اندازه که باشه هم پر رنگه و هم مایه افتخار اینجانب...امسال ما داش عسدا... عزیز رو که گل سرسبد وبلاگ نویس های خونسار بود از دست دادیم و همین انگیزه ائی شد تا به خودم جسارت بدم و بعنوان یک وبلاگ نویس در خدمت همشهریان عزیز باشم تا خونسار ما بدون نگاه و نشان نماند هرچند که من حقیر کجا و آن شهید بزرگوار کجا...
زندانی عزیز آرزو دارم روزی برسه که آنقدر اوضاع مناسب بشه که شما اسم مستعار خودتون را به «آزاده» تغییر بدید...
به هر حال از حضور ارزشمند شما در این وبلاگ محقر کمال تشکر رو دارم

منظورتون رو نفهمیدم. من تو فضای وبلاگستان چنین چیزی رو ندیدم. به نظر من دوستان اینجا خیلی مدنی رفتار می‌کنند.
پاسخ:
کمش جان
منظور من دوستان شناخته شده در وبلاگستان خونسار نبود،بلکه بعضی کامنت گذارهای ناشناس بودند که علی الخصوص تو خوانسار نیوز با اسامی مجهول چند حرفی نظرات خیلی تند و رادیکال را بیان می کنند و  گاهی در بعضی از وبلاگ ها نیز در قالب پیام خصوصی اظهارنظرهای تندی می کنند.
من خودم از نظرهای مخالف استقبال می کنم و تا جائیکه خلاف اخلاق حسنه نباشه نظرات تند رو هم جواب می دهم و هم منتشر می کنم چرا که معتقد به آزادی بیان هستم ولی یک وقت ها کار به توهین می رسه که اصلأ صحیح نیست.
شما یک سر به مطلب سخن آغازین وبلاگ آقای قربانی پور بزنید و برخی نظرات رو ببینید...یا مثلأ برخی برخوردها را ببینید که ذیل برخی مطالب تو خوانسار نیوز اظهار می شه
البته و البته این مطلب بصورت کلی و خطاب به کسانی بود که خود را قیّم مردم می دانند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی