خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

روز برفی من

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

نمی دونم هوای سه شنبه خونسار چطور بود ولی تو تهران زمستان یک بار دیگر ابراز وجود کرد و سرما و بارش برف همه رو غافلگیر کرد و من رو که لباس گرم نداشتم و از شانس بد برای کاری به شمیران رفته بودم رو خیلی اذیت کرد...

به هر حال تا 29 اسفند رسمأ زمستونه و تا هفته اول فروردین هم  هر روز می توان انتظار بارش برف رو داشت علی الخصوص تو خونسار که اقلیمش سرد و کوهستانیه...به هر حال امیدوارم بهار پر بارشی داشته باشیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۱)

اینجا یه برف خیلی زیبا اومد. البته کم بود. من توی حیاط بودم و زیر برف تند سپید شدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی