خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

کوشش بیهوده به از خفتگی

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ

این پست رو با بیان یک لطیفه بی مزه و تکراری می خوام شروع کنم:

می گن یه بنده خدائی داشت از ولایتشون با اتوبوس شب رو می رفت یک شهر دیگه،نصف شب که همه خواب بودن رفت بالاسر راننده و با حالت معترض و با اشاره به مسافرهای خواب به راننده گفت...آقای راننده اینها که همه خوابند پس تو واسه کی داری رانندگی می کنی!!!

این ماجرا حکایت خیلی از ماست که فکر می کنیم اگه کاری می کنیم باید همه مارو ببینند و واسه ما دست بزنند و هورا بکشند.

خیلی وقت ها خیلی از کارهای ما صرفأ انجام وظیفه است و طبعأ بابت انجام وظیفه هم نباید انتظار تشویق و تعریف رو از کسی داشت ولی وظیفه را هم نمی توان سرسری و با بی مسئولیتی و از سر رفع تکلیف انجام داد.

وظیفه ما وبلاگ نویس ها تو جامعه یک وظیفه انتقادی و اصلاحی بوده و بعنوان چشم های بینا و زبان گویای جامعه موظف هستیم نسبت به هر پدیده و اتفاقی که تو اطراف ما میفته عکس العمل صحیحی رو از خودمون نشون بدیم و تو این مسیر نباید توقع تشویق و تعریف رو از کسی داشت و حتی تو این راه باید انتظار هزار و یک بلا و مصیبت رو داشت.

ما تو این مسیر مامور به انجام وظیفه هستیم نه مامور به کسب نتیجه و نباید انتظار داشته باشیم که نوشته های ما فورأ و حتمأ به نتیجه برسه...

ولی به هر حال نوشته های ما وبلاگ نویس ها چه خونده بشه و چه خونده نشه ما باید بنویسیم و بقول شاعر

یار می خواهد چنین آشفتگی      کوشش بیهوده به از خفتگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۸
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۲)

عرض سلام وادب واحترام خدمت سید عزیز و بزرگوار

خیر مقدم گفته حضورتان را در وبستان خوانساریها
وخرسندم از آشناییتون
امیدوارم که موفق وپیرو باشید

به امید خوانساری همیشه سبز ...


پاسخ:
محمد جان
از نظر لطف شما سپاسگذارم
من هم برای شما و تمام جوانان برومند شهر خوبم خوانسار آرزوی توفیق و بهروزی دارم و امیدوارم بتوانم خدمتگذار همه همشهریان خوبم باشم.
کاملا موافقم. به نظر من هدف ما نباید دیدن نتیجه حرفامون باشه. 
من شخصا حتی برای خودم وظیفه انتقادی هم قائل نیستم. من اینجا درست مثل دنیای واقعی زندگی میکنم و دوستی میکنم و لابلای دوستی‌ها ممکنه انتقاد یا پیشنهادی هم داشته باشم....  
پاسخ:
کمش جان
من هم با آن بخش از سخن شما که فرمودید تو دنیای مجازی باید مانند دنیای واقعی رفتار می کنیم کاملأ موافقم هر چند ما از طریق دنیای وب با هم ارتباط داریم ولی چیزی که ما رو دور هم جمع کرده عشق خوانسار هستش و من از همین راه دنیای مجازی دوست های واقعی زیادی را در خوانسار شناختم و زمینه ارتباط مجدد من با خوانسار فراهم شد.
من هر چند تو تهران متولد شدم و همه بستگانم تو تهران ساکن هستند و تقریبأ دیگه کسی رو تو خوانسار ندارم ولی با این حال خودم رو تهرانی نمی دانم و خودم رو یک خوانساری دانسته و به این خوانساری بودن افتخار می کنم.
کمش جان دعا کن بتونم برای همیشه به خوانسار مهاجرت کنم و قدمی در راه آبادانی خوانسار بردارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی