خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

یک خبر و دیگر هیچ

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ

انگاشتمون خوساری

روز 28 بهمن بود که خبر تحریم مراسم های روز نکوداشت گویش خوانساری(انگاشتمون خوساری) و روز خوانسار توسط امام جمعه محترم خوانسار به نقل از سرپرست اداره ارشاد خوانسار از سوی رسانه خوانسار نیوز منتشر شد.

بلافاصله موج گسترده ائی از اعلام محکومیت این اقدام از سوی کاربران جامعه مجازی خوانسار آغاز و این خبر تیتر یک اغلب وبلاگ های خوانسار شد و علی الظاهر در فضای شهر نیز این خبر بازخوردهای زیادی داشت ولی هیچ تائیدیه و یا تکذبیه رسمی از سوی امام جمعه محترم منتشر نشد.

روز 3 اسفند فرماندار محترم خوانسار در مصاحبه اختصاصی با چشمه سار خبر منتشر شده قبل را تکذیب نمود ولی باز هم اطلاعیه رسمی مبنی بر تائید یا تکذیب این خبر هم از سوی امام جمعه محترم صادر نشده.

این سکوت در حال حاضر موجب سردرگمی اغلب شهروندان شده و هنوز مشخص نیست موضع واقعی امام جمعه خوانسار چه بوده و هست.

به هر حال نتیجه این سکوت، عدم برگزاری روز انگاشتمون خوساری در موعد مقرر بود.

قضاوت در خصوص این اظهارات و اقدامات را به همشهریان عزیز می سپارم ولی هرگز فراموش نخواهم کرد که چگونه بعضی ها با سیاسی کاری موجبات عدم برگزاری روز نکوداشت گویش خوانساری شدند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۲)

کاملا موافقم. 
برداشت من از سکوت امام جمعه، صحت این خبره. 
کاش فرماندار میفرمودند چرا امسال مراسمی نداشتند؟
پاسخ:
کمش جان،از قدیم گفتن سکوت علامت رضایت است،به هر حال اگر امام جمعه محترم این نقل قول را قبول نداشتند باید این شایعات را قویأ و کتبأ تکذیب می کردند...حالا که تکذیب نکردند پس حتمأ به این نقل قول رضایت داشتند.
با سلام
خیلی جالبه که هیچ کس حاضر نیست این آشوبها رو به گردن بگیره .
پاسخ:
سلام شهاب جان
اصولأ هیچ کس کار بد رو به گردن نمی گیره،خود این آقایان هم به قباحت کار خودشون واقف هستند و به همین خاطر حاضر نیستند نه مسئولیت این حرفها رو بگردن بگیرند و نه مسئولیت این غائله رو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی