خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

گم شده...!

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

...خونسار رو می گذرم گوشه قلبم و تو دل تهرون گم میشم...

برای من که به حکم تقدیر محکوم به تهرانی بودنم،خونسار یه جای خیلی دوره...اونقدر دور که باید قیدش رو زد و بکلی فراموشش کرد...ولی مگه میشه آدم ریشه هاش رو فراموش کنه...ولی خوب چاره ائی نیست،گاهی وقت ها آدم باید خیلی چیزها رو فراموش بکنه...البته نه اینکه دلش بخواد بلکه چون مجبوره باید بعضی چیزها و بعضی جاها رو فراموش بکنه...

من هم می خواهم همین دور و بر تهران یه جای دنج برای خودم پیدا کنم و اسمش رو بگذارم خونسار...و اگه کسی از من پرسید کجائی هستی مثل همه اونها که خودشون رو تو دل تهرون گم کردن به دروغ جواب بدم...بچه ناف تهرون...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۴)

:)))
متن قشنگی بود...

پاسخ:
کمش جان،تلخ بود،تلخ تلخ،مثل قهوه بدون شکر...!
من الان دارم تو شکم تهران هضم میشم،چون نمی تونم فرار کنم دارم خودم رو با شرائط داخل شکم این هیولا تطبیق میدم...
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۰ کامران میرمحمدی
چرا آخه ؟
پاسخ:
کامران جان...امان از رسم دنیا!
بعضی ها معتقدند خاک تهران دامنگیره و هرکی آب تهرون رو بخوره سخت بتونه ازش دل بکنه... مگر اینکه خیلی اراده قوی و محکمی داشته باشه بتونه از افسون هیولای افسونگر تهرون فرار بکنه... و این فرار وقتی مشکل تر میشه که آدم متولد این شهر باشه و تو یه شهر دیگه کسی رو نداشته باشه...
الان من دارم تو شکم اختاپوس تهران هضم میشم ولی امیدوارم یه روز قبل از هضم  و تجزیه کامل،شکم این هیولا رو بشکافم و فرار کنم...البته اگه بشه!

به نظر من توانایی تطبیق‌پذیری انسان حد و مرزی نداره. تو تهران هم میشه زندگی کرد با تمام مشکلاتش....
کما اینکه زندگی تو خونسار هم به اون راحتی که از دور به نظر میاد نیست. هر جا مشکلاتی داره و محسناتی. مهم پذیرش شرایط و مثبت اندیشیه....
پاسخ:
کلأ زندگی تو این دنیا سخته...چه تهران باشه،چه خونسار،چه پاریس باشه و چه کابل...فرقی نمی کنه همه جا شرائط خاص خودش رو داره...ولی الان واقعأ دارم تو این لجن زار تهران غرق میشم...ولی خیالی نیست به هر حال این هضم شدن هم واسه خودش محسناتی داره
:( گناه داره تهران خوب
در اینکه خونسار حداقل با طبیعت دلرباش بهشت گم شده ما غربت نشیناس شکی نیست. ولی اینجاهم انقدر محسنات داشته که فعلا مارو دامنگیر کنه.
یکم وقت بزارین گاهی از طبیعت این شهر منفجر شده هم دیدن کنید.یکم تسلی بخشه.
پاسخ:
اتفاقأ دور و بر تهرون کلی جای دنج و خوب هست که با کمی وقت گذاشتن میشه اونجا رفت...جاهای بکر و خوش آب و هوائی که پای تهران نشین ها تا بحال بهشون نرسیده...!
به هر حال لنگه کفشی در بیابان تهرون غنیمته...البته با این روند مهاجرت خونساری ها به تهران تا چند سال دیگه کل خونساری ها ساکن تهرون میشن و احتمالأ یه محله(مثل محله چینی های نیویورک)بنام محله خونساری ها تو تهران درست کنند... :)))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی