خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

اتاق فکر خوانسار

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

امروز از طریق پیامک از تشکیل اتاق فکر توسعه خوانسار توسط جمعی از نخبگان خوانسار و بطور مشخص دوست خوبم جناب آقای مهندس کامران میرمحمدی مطلع شدم.از همین جا برای همه دوستان این گروه آرزوی توفیق دارم و امیدوارم من رو هم تو جمع خودشون قبول کنند.

http://khansaridea.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
سیدشهاب میرشفیعی

اتاق فکر خوانسار

نظرات  (۴)

همچنین
البته به زودی
پاسخ:
بعله...انشاالله بزودی
به به چه عالی!
خدا بفریاد برسو مگه ادی ادگنو کمش از واچن برین کره :)
پاسخ:
مشکل اینجاست که من زیادت به گویش خونساری آشنائی ندارم...لطفأ تقلب به من برسونید...:)
بش یگ کتاب "گلستان خوانساری" هاگیر خود از این محلکه نجات ده :)
پاسخ:
این کتاب رو از کجا می تونم تهیه کنم؟
الان نمیدونم !
بابام یدونه از خونسار خرید ، همکار گلپایگونیش برد ، هیچوقت دیگه نیورد :(
پاسخ:
احتمالأ تو خونسار پیدا کنم...انشاالله
سایر دوستان هم اگه ممکنه تو این زمینه کمک کنند خوشحال میشم
اگر هم کسی این کتاب رو پیدا کنه به من اطلاع بده ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی