خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

یکسال گذشت

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ


از زمان تصدی مسئولیت فرمانداری خوانسار بوسیله همشهری خوب ما جناب آقای سید حسن شفعتی حدود یکسال می گذرد،یک سالی که تقریبأ آرام و بی حاشیه گذشت،یکسالی که خوانسار تحت تاثیر عوامل داخلی و خارجی تقریبأ در سکون مطلق بود...شاید یکسال زمان کمی برای اظهار نظر در خصوص عملکرد یک مقام مسئول آن هم در شهر کوچکی مثل خوانسار باشد ولی به هر حال همین زمان کوتاه نیز قابل بررسی می است.

ابتدا می خواستم از عملکرد جناب آقای شفعتی انتقاد کنم ولی با علم به محدودیت های شدیدی که این عزیز با آن دست به گریبان بوده و با توجه به اینکه جناب آقای شفعتی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات خوانسار مبذول داشته سعی کردم کمی منصف تر باشم و انتقاد نکنم.

شاید بعضی از دوستان از این نوع برخورد من متعجب شده باشند ولی باید قبول کنیم که در تمام طول یکسال گذشته منابع مالی شهرستان تحت تاثیر سیاست های انقباضی دولت(ناشی ار تحریم ها و کاهش قیمت جهانی نفت و رکود داخلی)محدود شده و تقریبأ بودجه زیادی در خوانسار وجود نداشت و از طرف دیگر صدها طرح ریز و درشت نیمه تمام هم از دولت قبل برای دولت فعلی به یادگار مانده که نمونه آن در همین خوانسار خودمان طرح های زیر ساختی راه(تکمیل راه های دوبانده خوانسار-گلپایگان و خوانسار-دامنه و تکمیل تونل بوئین میاندشت و احداث کمربندی خوانسار) و طرح های مربوط به آب و فاضلاب شهرستان(تکمیل خط انتقال آب قمرود و فاضلاب شهرستان)و صدها طرح و پروژه نیمه کاره دیگر می باشد.

با این همه کار و با توجه به عدم  وجود منابع مالی کافی چه توقعی میشود از فرماندار داشت....لذا دلم نیامد زبان به نقد باز کنم و فقط یک پیام برای فرماندار خوب و دوست داشتنی شهرمان دارم و آن هم اینکه:

حاج حسن،خسته نباشی و خدا قوت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
سیدشهاب میرشفیعی

سید حسن شفعتی

نظرات  (۶)

خدا قوت حاج حسن

کلی نظر تایپ کرده بودم نتم قطع شد پرید :((
الان تو دپسوردگی بسر میبرم


پاسخ:
عزیز جان،از این اتفاق ناخوشایند متاسفم ولی هر کاری راهی داره...اگه اینترنت شما پر سرعت نیست اول تو یه ویرایشگر متن مثل ورد یا نت پد تایپ کن بعد تو  وب کپی پیست کن...به همین راحتی
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۱ کامران میرمحمدی
یه نگاهی به این پست بنداز شهاب جان

http://khansaralumni.ir/1356
پاسخ:
بله دیدم و 2 تا مطلب هم تحت عنوان اندر احوالات خوانسار 1 و 2 به نشانی لینک های ذیل در این خصوص نوشتم
به نظر من همین که فرموندارمون دلسوزه و واقعا با تمام وجود داره دلسوزی و پیگیری می کنه برامون خوبه . ولی انتقاداتمون از ایشون به خودشون نیست به پستشونه که دست و پا رو بسته .
به نظر من ایشون برای همون شهردار بودن عالی بودند و دستشون با توجه به روحیاتشون باز تر بود . و فکر می کنم ایشون کمی نسبت به دوران شهردار بودنشون از انگیزه ی کافی دیگه برخوردار نیستند ...
پاسخ:
ایمان جان
بحث انگیزه نیست...سمت فرمانداری ذاتأ فرد رو محافظه کار می کنه
شهردار نماینده سیاسی،اقتصادی و اجتماعی حاکمیت در یک شهر نیست بلکه نماینده شورای شهر در امور مربوط به اداره امور روزمره زندگی شهری هستش ولی کار فرماندار بیشتر جنبه سیاسی داره و دائمأ زیر ذره بین مخالفان هستش...
نخیرم اینترنت ما ازین خوباس :)
خیرتی شد این پرش یهویی که درد دلی که تو کامنت گذاشته بودم تبدیلش کنم به یه پست
http://123delneveshte.blogfa.com/post/53

البته میدونم این مشکل تو حیطه اختیارات و مسؤلیت مسؤلین خونساری نیست، ولی خدایی خیلی از خونساریا باش درگیرن :(


پاسخ:
من هم باهاش درگیرم
بدترین قسمت مسیر خونسار همین موته تا پلیس راه گلپایگانه...خسته کننده،خلوت و ناامن...با تردد گاه گاه ماشین های سنگین
از بس جاده مزخرفیه حتی راهزن ها هم جرات دزدی تو اون مسیر رو ندارن
من احساس می کنم جناب فرماندار در زمان شهردار بودنشون دنبال یه چیزی بودند که الان دیگه نیستند ...
پاسخ:
چه چیزی...؟؟؟
البته توقع ندارم که بصورت علنی در این خصوص صحبتی بشه ولی من هم با نظر شما موافقم
شاید می خواست فرماندار بشه شد
الان دنبال بازنشست شدنه
تا راحت بشه
پاسخ:
احتمالأ...
جالبه همه ما تو دوران کاری آرزوی بازنشستگی رو داریم ولی وقتی بازنشسته شدیم دنبال یه کار تمام وقت می گردیم که حوصله مون سر نره...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی