خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

خود کرده را تدبیر نیست

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

از دیروز (پنجشنبه مورخ 29 خرداد 1394) که نشانی وبلاگ خوانسار نامه از http://shahabmirshafiee.blog.ir  به http://khansarnameh.blog.ir تغییر کرده کلی از آمار بازدید کننده های وبلاگ کم شده و تقریبأ رتبه خوانسارنامه در موتورهای جستجو نابود شده و تمامی لینک ها به مطالب سابق این وبلاگ شکسته شده...

البته باعث و بانی این ماجرا خود من هستم و کسی مقصر نیست و حتی وبلاگ بیان این هشدار رو به من داد و تغییر نشانی رو با اکراه انجام داد و حتی قابلیت بازگشت رو برای من در نظر گرفت ولی من به دلایل زیر به انجام این کار اصرار داشته و دارم:

  1. استقلال وبلاگ خوانسارنامه از شخصیت اینجانب حتی در نام و نشانی مهمترین دلیل اینجانب در این تغییر بزرگ بود چرا که اینجانب خوانسارنامه را بعنوان یک نهاد مستقل از خود فرض کرده و مایل هستم که از همین ابتدا این وبلاگ( و شاید در آینده سایت)برای خود نامی مستقل و متفاوت از نام و شخصیت اینجانب داشته باشد.
  2. ملاحظات فنی مربوط با سئوی وبلاگ این تغییر نشانی وبلاگ را اجتناب ناپذیر می کرد به عبارت دیگر هر چند در بحث سئو سایت و وبلاگ محتوا حرف اول و آخر رو می زنه ولی همخوانی نام سایت با نشانی آن نیز تاثیراتی غیرقابل انکار دارد.
  3. از نو شروع کردن همواره برای من هیجان انگیز بوده و این امکان را به اینجانب می دهد که یک بار دیگر با انگیزه مضاعف به تلاش بپردازم و امروز نیز این فرصت برای من مهیا شده تا در بحث جذب مخاطب دوباره توان خود را محک زده و تا شاید یکبار دیگر مخاطبان را جذب نمایم.
  4. با همه این موارد اینجانب قطع ارتباط با دوستان را نوعی توهین به ایشان دانسته و از این بابت شرمسار می باشم...البته در این بین قطع سرویس بلاگفا که موجب قطع ارتباط با دوستان بلاگفائی شد واقعأ عرصه را بر من تنگ کرده که آرزو دارم هر چه سریعتر سرویس بلاگفا وصل گردد و من به همه دوستان این تغییر نشانی را اطلاع دهم.
  5. ترمیم لینک های شکسته و خراب به چند ماه وقت و تلاش بسیار و کمک همه دوستان نیاز دارد لذا امیدوارم دوستان عزیز با انعکاس این تغییر نشانی در وبلاگ های خود زمینه را جهت ترمیم این شکستگی لینک ها و اتصال مجدد مطالب به نتایج جستجو ها در موتورهای جستجو و هدایت روبوت های خزنده موتورهای جستجو به نشانی جدید وبلاگ فراهم گردد.
و در انتها مجددآ بابت این اختلال از همه دوستان پوزش می طلبم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.

نظرات  (۳)

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۶ علی معصومی
بازدید کنندها به مرور برمیگردن. به نظر من هم با دلایل بالا کار درستی کردید
پاسخ:
ممنون علی جان
وقتی می بینم دوستان یک به یک دارند به من سر می زنند مثل بیماری که تو بیمارستان در انتظار یک ملاقات کننده هستش از دیدن کامنت ها خیلی خیلی خوشحال میشم

همشهری عزیز و دوست بزرگوار 
عرض سلام وارادت وهمچنین آرزوی قبولی طاعات وعباداتتان
تا یادم نرفته منزل نو نیز مبارک شیرینی اش فراموش نشود لطفا... 
با خراب شدن بلاگفا چند وقتیست که توفیق دیدار مجازی دوستان نیست و همان گونه که اشاره نموده بودید سردی بدی با توجه به گرمی طاقت فرسای هوا مجازستان را به خواب فرو برده 
امید است این موج نیز بگذرد و روزهایی با امید و نشاط برای همه چه مجازی وچه حقیقی رخداد نماید 

التماس دعا 

سرسفره افطار هروخت زولبیاو بامید بدی من جی یاد کر که ودجوری عاشق زولبیا بامیهیانی با یه لیوان چای قند پهلو :)))
پاسخ:
وشکو جان،از لطف شما سپاسگذارم
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه
من هم به شدت امیدوارم که هر چه زودتر از بلاگفا رفع اشکال بشه تا دوباره شاهد فضای گرم و با نشاط در وبلاگستان خونسار باشیم
زولبیا بامیه با چائی شیرین...!:))))عجب معجون پر قندی
شما هم سر سفره افطار به یاد من یه لقمه نون و پنیر سبزی میل بفرما...البته با یه لیوان چای قند پهلو+زولبیا بامیه
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ علی معصومی
بیان امکان دنبال کردن مطالب رو فراهم کرده
پاسخ:
ممنون از اطلاع رسانی خوب شما
این امکان رو فعال کردم ولی نمی دونم این آپشن دقیقأ چه کار می کنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی