خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

اطلاعیه تغییر نشانی وبلاگ

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ

دوستان گرامی

با عرض پوزش بابت تغییر ناگهانی نشانی وبلاگ خوانسار نامه

امروز پنجشنبه مورخ 28 خرداد 1394 در راستای بهینه سازی آدرس وبلاگ برای موتورهای جستجو مجبور به تغییر نشانی وبلاگ و یکسان سازی نام وبلاگ با نشانی URL آن شدم.

البته لازم و شایسته بود که این تغییر نشانی را از قبل به اطلاع همه دوستان می رساندم ولی متاسفانه این لزوم بعد از تغییر نشانی به ذهن این حقیر خطور نمود و همین غفلت موجبات شکسته شدن تمام لینک های وبلاگ شد و علی الظاهر برای ترمیم این شکستگی لینک ها چند ماه زمان مورد نیاز می باشد.

در هر صورت اینجانب جهت اطلاع رسانی این موضوع نسبت به انعکاس آن در اغلب وبلاگ های فعال اقدام خواهم نمود ولی آنچه کار اینجانب را کمی مشکل می کند قطع ارتباط وبلاگنویسان بلاگفائی می باشد.

از سایر دوستان نیز تقاضا دارم در صورت امکان لطف نموده و نسبت به انعکاس این تغییر نشانی در وبلاگ های خود اقدام نمایند.

با تشکر

سید شهاب میرشفیعی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
سیدشهاب میرشفیعی

تغییر نشانی

خوانسارنامه

نظرات  (۲)

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۴ جوینده حقیقت
سلام جناب میرشفیعی.
منزل نو مبارک ...

خستگی از روح تون دور و قلمتون همیشه نویسا ان شاالله
پاسخ:
خواهش می کنم...البته منزل  نو نیست همان منزله تنها پلاک خانه عوض شده:)
این عوض شدن نشانی حسابی برای من باعث دردسر شده چون ارتباط تمام دوستان با من قطع شده:(
:(
من قهرم
ورداشتین پست استن بای تا بعد ماه رمضون گذاشتین ، بعد یهو وبلاگ و غیب می کنید!!!
الان اومدم میبینم اینجایین با یه عالمه پست!!!!!!!!
خو یه دفه بگین نیا دیگه :((

بلاگفا خر است...
پاسخ:
هیچکس عزیز
سلام
بابت اختلال پیش اومده عذر میخوام
تقصیر از من بود که از قبل تغییر نشانی رو اعلام نکردم...خودم هم خیلی اذیت شدم و باعث ناراحتی دوستان هم شدم
از اینکه به وبلاگ من تشریف فرما شدین خوشحالم :))) و باز هم معذرت میخوام
حضور شما دوستان عزیز باعث افتخار و خوشحالی من هستش و چون این وبلاگ بدون  حضور شما هیچ نیست و هر چه هست لطف شماست:)
انشاالله بزودی بلاگفا هم درست میشه ...نگران نباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی