خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

اشتباه لپی

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

داشتم تو وبلاگ دل کوک یه مطلب بدون متن(عکس) رو عمیقأ نگاه می کردم که خانومم از پشت سر زد پس گردنم و گفت چی رو داری اینجوری نگاه می کنی؟جواب دادم موضوع عکس عرفانیه...

خانومم هم با عصبانیت جواب داد:آره معلومه!این خانوم هم حتمأ استاد عرفان شماست...!!!تو هم الان تو عالم ملکوت هستی؟

موندم جواب چی بدم!

این هم عکس ،خود شما قضاوت کنید،جان من،عرفانی نیست؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۱
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۳)

به نظر من اصلا هم لپی نبوده و میتونه حتی باعث طلاق بشه حالا دیگه خانمتون خود دانند...
:))
پاسخ:
کل این ماجرا تقصیر استاد حقی و وبلاگ دل کوکه
آقا قرار دادن چنین صور قبیحه ائی در وبلاگ برای همه (و از جمله من)باعث دردسر میشه...
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۶ کامران میرمحمدی
منم بودم پس گردنی میزنم بهت
یادت باشه سیتی زنی قابل بازبینیه ها
تا منحرف نشدی پاش بیا خونسار زندگی کن
پاسخ:
کامران جان
کلی زدی تو سر خونسار
مگه خدای نکرده خونسار کابل عهد طالبانه...البته راست می گی این ماجرا از وبلاگ جناب آقای حقی (دل کوک) که در نجف آباد اقامت دارند شروع شدو این نشان دهنده وضعیت بد اخلاقی در نجف آباد و سایر شهرهای ایران و شاید دنیا هستش
پس من هم به تمام مومنین توصیه می کنم جهت حفظ دین خود از شر شیطان سوار بر کشتی نجات خونسار شده تا پس از مرگ مستقیمأ ازخونسار به بهشت منتقل بشوند. 
ما که حلالت کردیم :)))
پاسخ:
دستت درد نکنه!
از زنم کتک خوردم...آبروم رفت...عکس آنچنانی تو وبلاگم  گذاشتم...دیگه چی برام مونده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی