خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

خوانسار نامه

وبلاگ تحلیلی،انتقادی خوانسار

تحلیل و انتقاد سازنده وظیفه و رسالت ما و ساختن خوانساری آباد هدف ماست.

طبقه بندی موضوعی

تبار خونساری من...

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

...آقا من اعتراض دارم!!!

چه معنی داره پرونده تابعیت من که تو دوره فرماندار سابق ایالت خونسار به تائید اداره فدرال مهاجرت رسیده بود دوباره به جریان بیفته؟انگار نه انگار که این حقیر 10 بار تو سفارت خونسار در دوبی و استامبول مصاحبه دادم،فرم پر کردم،فیش واریز کردم،دم این و اون رو دیدم،با سناتورهای خونساری قرار ملاقات گذاشتم و هزار و یک مصیبت کشیدم...

به خدا اینجانب یکسال تمام دویدم و این در اون در زدم تا مراحل اخذ سیتی زن شیپی من(ببخشید شهروندی من)تکمیل شد،حالا جناب کمش اومده دستور بازبینی مجدد پرونده من رو داده ،اون هم به چه علتهائی؟عدم تطبیق ژنتیکی و نقص در فیش مبالغ واریزی...اگه مشکل ژنتیک و دی ان ای بود که با ارائه نمونه دی ان ای خودم و مرحوم بابام و ارائه گواهی فوت و عکس قبرهای بابا بزرگ ومادر بزرگم مشکل حل شد و اگه مشکل پول بود که تا الان بنده کلی سلفیدم و باز هم می سلفم...

حالا بعد این همه مصیبت با من مثل یه مهاجر غیرقانونی رفتار می کنن و از همه بدتر انگشت نگاری تو ترمینال خونسار بود...هر چی می گم من خونساریم می گن نه...!تو پناهنده غیر قانونی هستی و باید دیپورت بشی تهران...نه مدارکم رو قبول دارن نه سوابقم رو...حتی استشهادیه جمعی از اهالی بیدهند و سنگ شیر مبنی بر تائید تبار خونساری من رو هم جعلی میدونند...

همه این دسیسه ها زیر سر این کمش ناسیونالیست ضد مهاجره...بعدش میگه من نژادپرست نیستم!حالا که اینطور شد من هم به مراجع بین المللی مراجعه می کنم تا ضمن اثبات تبار خونساری خودم مقدمات مهاجرت خودم و اهل و عیالم رو به سرزمین فرصت ها(خونسار)مهیا کنم و بدینوسیله حقوق از دست رفته کل خاندان میرشفیعی را به دست آورم...

بابا اینجانب این همه خدمت به خونسار کردم...این همه مطلب نوشتم،این همه از خونسار تعریف کردم،این همه تو جلسات مختلف شرکت کردم و با رجال خونسار آب هویج بستنی خوردم...آخرش این شد دستمزد من؟؟؟ آقا من بخاطر خونسار به تهران خیانت کردم و الا جونم تو تهران در خطره...اگه تابعیت خونساری من رو قبول ندارید حداقل حق پناهندگی سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و هنری من به خونسار رو قبول داشته باشید.

خلاصه کلام اینکه با توجه به اینکه در تبار خونساری من هیچ شک و شبه ائی نیست و مدارک من هم تکمیله و  حتی ویزای من هم جهت تکمیل مراحل سیی زن شیپی داخل خاک خونسار هم صادر شده لذا ایراد کمش رو قبول نداشته و اعتراض رسمی خودم به این دسیسه رو با شدت هر چه تمام اعلام می نمایم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۸
سیدشهاب میرشفیعی

نظرات  (۷)

چه شولوغ بازاری راه انداختی!!!!!
 این سر و صداها برای چیه. عجب آدم ناراحتی هستی...چرا اینقدر جوسازی میکنی؟
همش تخصیر این خسروخان فلان فلان شده‌ست که رسانه در اختیار تو گذاشته هوا ورت داشته. اگر بخوای به این روال ادامه بدی از خونسار اخراج میشی. هی جی هم دلت خواست تو خونسار نیوز بنویس. اینجا شهر آزادیه و رسانه‌ها توش آزادند اما ما زیر بار رسانه قوانین رو نقض نمیکنیم. گفته باشم...
سرت به کارت باشه تا ما با تمانینه روال کارتو دنبال کنیم و به نتیجه برسیم 
دیگه اون گواهی ضد تروریسم از نون شبم برات واجب‌تره...
پاسخ:
آقا من همین الان هم اخراجی و آواره ام...
کمش جان،ای جان جانان،شما میدونید من برای گرفتن ویزا چقدر مصیبت کشیدم...چند شب تو سرمای زمستون تو وانشون پشت مرزهای خونسار زیر پل خوابیدم و ته مونده غذای مردم رو خوردم...من بیچاره بخاطر فردای بهتر خودم و خانواده آواره غربت شدم و الان بی وطن و بی سرپناه پشت مرزهای فرهنگی خونسار در انتظار ورودم...شما میدونی 183 بار دیپورت شدن یعنی چه؟
من بیچاره اگه به بان کیمون و آمانو دسترسی داشتم که می رفتم ولایت اونا...به پیر به پیغمبر من تروریست نیستم،من فقط یک خونساری آواره از دیارم...همین و بس
=)))))))))))

از دست شما و جناب کمش ... ازون موقع تا حالا نشستم پای سیستم و نیشم بازه همینطور ...

جناب میرشفیعی بسیار خوشبختم از آشنایی با شما (شما احیانا با اون آقای میرشفیعی که توی بازار لوازم خونگی دارن ... یا با مرحوم میرصانعی که امام جماعت بودن .. قوم و خویش نیستین؟ یا مرحوم فاطمه سلطان که ذکرخیرشون در کامنت دونیه جناب کمش رفت، همون خانومی نیستن که خونه شون محله پایین بود و کنار رودخونه ای که حالا خشک شده و پشت کارخونه دخانیات که حالا دیگه چیزی ازش نمونده؟)

چقدر پرحرفی کردم اول کاری!! آقا در هر صورت از آشنایی با شما خوشبختم :)
پاسخ:
جوینده عزیز از تشریف فرمائی شما به وبلاگ  این حقیر خوشحال شدم
والا من زیاد با فامیل های مرحوم پدرم در ارتباط نبودم،ولی ما اصالتأ مال بیدهند و سنگ شیر هستیم و مادر بزرگم از صانعی های محل بالا که در اردیبهشت سال 52 در تهران فوت شدند.به این ترتیب بنده از خونساری تبارهای در غربت زاده شده هستم و آشنای زیادی تو خونسار ندارم...از فامیل ما چند تا عموزاده بیشتر تو خونسار نمونده و من آنقدر تو خونسار غریبم که حتی سایه من هم با من غریبی می کنه...
آقا چونو اندیمن خودون به تفره تقلاد خوسدین؟
مگه کم مین خوسار خوساری بیدرو که وختی چشمژ به چار نفر گنو اژگو تیرونی بنگرو که فاش نگنو خوساریو؟
اومحل ترژ جی مگه هاما کم مردمون ظاهر بینیمین؟
شما کافیو از همین لحظه خوساری بنگاره و همیشه یگ مشت تفتاله یاقا آداس بجاره تا رسما تابعیت خوسارید تایید گنو.
اگه ادگو خیلی محکم کاری بکره جی کافیو چند تا عسک با دبه دگوله ازخود منتشر کره :))
پاسخ:
بابا مشکل من از همین مصاحبه به انگاشتمون خوساری و عدم تسلط من به این گویش شروع شد...میگن باید مدرک تفتاله خوساری(احتمالأ همون تافل خونساریه)رو بگیری...حالا هم که توصیه نامه بان کیمون هم به مدارک اضافه شده
سلام
اگه به جای این همه ماجرا و جنجال یکی از فامیلاتون یه دعوتنامه واستون می فرستاد الان خیلی راحت کنار سواحل سد باغکل داشتید حمام آفتاب می گرفتید. الانم به نظر من سعی کنید یه رزومه پر و پیمون جور کنید و زبونتونم قوی کنید(انگاشتمون خوساری)تا مشکلاتتون کمتر بشه. این کمش فکر کرده شما هم چاه کنید و ترسیده توی شغلش دست زیاد بشه و بیکار بشه. یه جور مطمئنش کنید که چاه کن نیستید. شنیدم داره یه گروه نژاد پرستی به نام "کمشیسم" راه میندازه. خلاصه: اصن یه وضیه تو خونسار.
پاسخ:
آقا شهرام این کمشیسم رو خوب اومدی
این کمشیست های نژادپرست کلأ با مهاجرت اتباع سایر ملل به خونسار مخالفند...کار بنده با دعوت نامه هم حل نمی شه تازه تمام فامیل های مارو هم این کمیشیست ها به بهانه تشکیک در اسناد تابعیتی دارند از خونسار اخراج می کنن
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۲ کامران میرمحمدی
چقدر سر و صدا میکنی آبرومونو بردی شهاب جان
خودم موضوع رو حل میکنم نگران نباش
با یه کم سفارش و یه ضمانت و .... حله جریان فقط آبرو ریزی راه ننداز حق الوکاله منم یادت نره ....
شماره حساب رو تو خصوصی میفرستم .
زنده باشی دوست عزیز و دوست داشتنی
پاسخ:
مهندس جان
تبار خونساری من...اصالت نژاد من...هویت من...همه و زیر سئوال  رفته اون وقت میفرمائید سر و صدا راه درست نکنم  اصلأ همه اینا هیچ به بنده انگ تروریست بودن زدن...
راستی مهندس میبینم زدی تو کار وکالت،اون هم وکیل مهاجرت به ایالات متحده خونسار
آقا گوش به حرف کمش نده، ایشون از افارد مجهول الهویه ای که معلوم الحاله!
پاسخ:
سید علیرضا جان
من هم به هویت مجهول این کمش معلوم الحال واقفم ولی چه کنم که فعلأ قدرت دست این حضرته
اینقدر پشت سر من پیرمرد حرف نزنید، میمیرم پشیمون میشیدا!!!!
من وظیفه دارم از پاکی نژاد حراست کنم نمیشه که همینطور الکی الکی این نژاد خالص رو قاطی پاتی کرد!!!
پس این کامران خان زیر میزی گرفته اینجا. دیگه به چشماتم نمیتونی اعتماد کنی!!!!!
پاسخ:

کمش جان 
انشاا... صد سال زنده و سلامت باشی
گفتم که برای گرفتن تابعیت با بعضی از رجال لابی کردم ،تازه این یکی از چند نفره!پای بعضی ها تو این ماجراست که اگه بدونی از تعجب شاخ درمیاری...تو زمینه لزوم اعطای تابعیت به اینجانب حتی فتوا هم گرفتم...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی